onsdag 8 augusti 2012

Lysekil.....

Tänk regnet..Vräkte ner..när jag åkte hemifrån...sen när vi närmade oss Lysekil..sken solen..blåste såklart..men såå varmt!! Underbart!!!

Vi gick och kikade lite..sedan satte vi oss o solen och tittade på Women´s Match, som är en seglar tävling.
Satt där länge och bara njöt..!
Sen fikade vi på Jönssons katt..kanske inte det mysigaste..men bra utsikt..hi hi....

Efter det..gick vi en promenad till Pinnevik...och ut på Stångehuvud....blåste..men såå ljuvligt..!!



Har varit en såå mysig eftermiddag!!!

Efter denna lilla tripp...åkte jag vägen om "lilla faster"..var ju ändå så nära...! Där blev jg bjuden på mat...Tackar för det!!

Nu när jag kom hem igen...Vräkte regnet ner..och det åskade....säger då det!!

Jag önskar er alla..en fortsatt mysig kväll.....!!






Var rädda om er och varandra!! Kram/Annika


3 kommentarer:

  1. Så härligt att ni fick fint väder! här har vi haft regn och åska hela dagen..ha en fin kväll!kram Jessica

    SvaraRadera
  2. Lysekil, var vi i för ett par år sedan, då vi semestrade på din ort. Finns så mycket vackert runtom dig!
    Ha en finfin torsdag, fina du!
    Kram /Maria

    SvaraRadera
  3. Jaha, det är i den här kommunen solen finns? Jodå, idag också!
    agneta kram

    SvaraRadera

Är så glad och tacksam, att just DU, vill lämna en kommentar hos mej!!
Du skall veta att det värmer och jag blir så oerhört glad!!
Kram Annika