onsdag 8 augusti 2012

Kust tripp...igen...:)

Godmorgon mina vänner!!!

Ja börjar ..som jag brukar göra ibland!! Niger och TACKAR för era kommentarer!! Jag blir såå glad!!



Tja vädret...vet snart inte om jag skall skriva om det alls..:)  Hur som helst..är mulet..men kanske att solen kommer att visa sig senare...hoppas det iaf!

Idag blir det förmiddags fika med älskade Yohanna!! Jag skall ta med korten..från bröllopet och visa henne. Fick dom på posten igår..och de är sååå bra!!
Har köpt ett album..så nu någon dag..skall jag pyssla med att sätta in dom...!!

Sen i eftermiddag...blir det en kust tripp..igen...!! Men inte lika lång...utan nu blir det "bara" Lysekil..!!
Var ett tag sedan jag var där...så nu kanske "någon" kan ge mej en annan syn..på denna "lilla" stad!

Är ingen älskare av stan...tyvärr...ligger ju fint och så..men känns som världens ände!! Undra..om det kan ha att göra med..att jag gick gymnasiet där...!!??

Hur som helst...dit skall vi åka idag! Återkommer...om jag ändrat mej..hi hi...

Så nu mina vänner...är det dags att fixa till sig lite....så jag önskar er alla..en fortsatt ljuvlig dag!!!





Var rädda om er och varandra!! Kram/Annika

3 kommentarer:

  1. Hej hjärtat! Åh så nice,känner på mej nåt:) Ha det såå gott nu♥
    Underbar text du visar idag,den vill jag skriva av tror jag...Kram Gunilla

    SvaraRadera
  2. Hallojsan gulliga du ! Vad skoj med kort.Åååå vad mysigt med en sväng till Lysekil.Ha en fin dag söta du .Kramar Rita ♥

    SvaraRadera
  3. Hej vännen min!
    Hoppas du haft en underbar dag i Lysekil. Staden med världens vackraste infart! Helt klart en trafikfara, iaf för mig, i början.
    Ha det så bra o var rädd om dig!!
    Kram
    MayBritt

    SvaraRadera

Är så glad och tacksam, att just DU, vill lämna en kommentar hos mej!!
Du skall veta att det värmer och jag blir så oerhört glad!!
Kram Annika