torsdag 9 augusti 2012

Godmorgon...!!

Vaknade till en strålande dag!!
Solen skiner..och det är vindstilla..vilket inte är vanligt här på kusten!! Det är "bara" + 16c...men hoppas att det blir varmare under dagen!!

Tänkte på det igår kväll..så mörkt det redan börjar att bli på kvällarna...har nog inte riktigt hängt med..eftersom sommaren var så kort...eller ingen alls!! Så helt plötsligt skall man börja tända..både ljus och lampor!!

I morse var jag ute och sprang..underbar luft!! Sen har jag avnjutit min frukost..och fixat till mej lite!

Idag..blir det lunch med Lisbeth..och sedan blir det en sväng till Karin!

Nu skall jag gå ut och sätta mej på min balkong..och där skall jag njuta av solens strålar!!!

Njut av livet här och nu!! För som du vet..det går inte i repris..och det gäller att ta vara på varje liten ljusglimt!!
Sen hoppas jag..att DU är rädd om dej..för DU vet..att DU är såå.. betydelsefull för så många!!



Var rädda om er och varandra!! Kram/Annika

3 kommentarer:

  1. Visst har det börjat bli mörkt tidigare på kvällarna .Men då tänder jag massor av ljus och myser .Ha nu en skön och härlig torsdag rara du .Mys och njut Kramar Rita ♥

    SvaraRadera
  2. Hej Annika :O) Som jag har saknat dig. Ingenting har varit som det har varit och nu börjar jag på en ny kula i livet. Jag hoppas att jag ska komma i gång att blogga och kommentera f.o.m nu. Kramar Katarina :O)

    SvaraRadera
  3. Ja nu är det höst,men brasan är tänd o ljuen tänd ikväll...bara att inse att det blir ingen mer sommar i år! Hoppas allt är gott vännen ♥ Gunilla

    SvaraRadera

Är så glad och tacksam, att just DU, vill lämna en kommentar hos mej!!
Du skall veta att det värmer och jag blir så oerhört glad!!
Kram Annika