onsdag 1 augusti 2012

1:a augusti......

Godmorgon!
Då var det redan augusti!!! Vädret behöver jag väll knappt berätta om...hur det är..eller..??
Okej då, mulet...regnar emellanåt...sen skiner solen liite...och det regnar även då..när solen skiner..menar jag!!
Har iaf +17c så man får glädjas, åt det lilla...:)

Idag är det tvättdag...skulle sprungit, men ger mej inte ut i detta väder!!

Sen i eftermiddag skall jag träffa Susanne...skall bli så kul!! Kan tänka mej att det blir många "goa" skratt!!
Sen efter det, skall jag fika med Ann-Louise...kan väll tro..att det blir några timmar som vanligt..hi hi...

Jag önskar er alla...en underbar dag..och jag hoppas..att ni har bättre väder än mej!!

Gör det bästa du kan...av denna dagen...men som DU redan vet...så gäller det...att göra det varje dag!!
Livet är för kort...för att man skall gå.. och bekymra sig för morgondagen!
Så min vän...LEV här och nu..och ta vara på.. varje liten ljusglimt!!
För varje dag...har alltid något positivt..med sig!!

Var rädda om er och varandra!! Kram/Annika

2 kommentarer:

  1. Ja det är inte sant vad tiden går fort.Redan augusti .Önskar dej en härlig dag med mycket fika och många goa skratt med dina vännen.Kramar Rita ♥

    SvaraRadera
  2. Tiden bara rusar förbi med en väldig fart. Sommaren hann bara komma igång så var den över igen. Så tråkigt med detta eviga regnande.

    Ha en fin dag

    Kram Karin

    SvaraRadera

Är så glad och tacksam, att just DU, vill lämna en kommentar hos mej!!
Du skall veta att det värmer och jag blir så oerhört glad!!
Kram Annika