onsdag 1 augusti 2012

Grattis...och betala för någonting man inte har...!!

Börjar med att säga ett stort Grattis.. till älskade Yohanna!!!
Tack vare hennes motivering...blev hennes arbetsplats.. utsedd till Årets  hbt vänligaste arbetsplats!!!

Jag har haft en underbar eftermiddag..först fika med Susanne..och sedan med Ann-Louise...bara såå mysigt!!

Måste berätta..mitt mobil abonnemang har jag hos Telia.
När jag får fakturan..brukar jag snällt betala..utan att titta närmare på den!

Men idag..kikade jag som av en händelse på den....
Fick inte ihop summorna..varför jag ringde...och vad brukar hända då...??
Jo...Du är nu placerad i kö......

När jag kom fram...frågade jag  om det jag funderat på....får då till svar..."Dröj ett ögonblick..."
Vad hände...?
Jo vederbörande lade på luren...ringer upp igen...samma sak händer igen...!!

Blev jag förbannad...? Jo ngt...ringer upp en tredje gång.....säger till tjejen som svarar.." Nu lägger du inte på luren..eller kopplar bort mej.."

Framför mina funderingar angående fakturan.....OJ DÅ...du har visst betalat för en tjänst  DU INTE HAR!!!

Säger då det...!! Vilken tur att jag kollade för en gångs skull!!
Så nu kommer detta att regleras på framtida fakturor!!

Vad lärde jag mej av detta!!! JO..att alltid kolla mina fakturor!!






 Var rädda om er och varandra!! Kram/Annika

2 kommentarer:

  1. Ja man ska kolla sina fakturor.Det är himla märkligt att dom bara kan med att göra så mot sina trogna kunder.Ha en skön kväll söta du .Kramar Rita ♥

    SvaraRadera
  2. Jo du, man är dålig på att kolla dom. Har kort så på just den punkten kan jag väl känna mig lugn, men alla andra, haha.
    Vad kul med det utlåtandet!
    Ha det så gott.
    Kram Elzie

    SvaraRadera

Är så glad och tacksam, att just DU, vill lämna en kommentar hos mej!!
Du skall veta att det värmer och jag blir så oerhört glad!!
Kram Annika