torsdag 7 juni 2012

Tänker tillbaka...

Hej mina vänner...!!

Idag är det studenten här i stan....och det är inte utan..att jag tänker tillbaka på..när mina döttrar tog studenten..
Hade förmånen att ha studenten två år i rad...:)
Ja jissis...så fort tiden går....!!

Idag började jag dagen..hos min sjukgymnast..eller min och min..men jag var där iaf..fniss...

Fick akupunktur igen...i fortsättningen skall vi ses 2 ggr i veckan för att se om det blir bättre....

Frågade lite försynt..om benet som sticker ut på axeln...och se det fick jag svar på...jo det ser ut så...för att jag inte har ngn muskel kvar...sedär ja...

Bara att börja träna..hur..?? Jo genom att skjuta bak "änglavingen"..lätt som en plätt...eller??
Samtidigt som jag gör det...skall jag sträcka upp armen..hmm...tur att jag inte är kille..då..:)
Utan kan göra två saker samtidigt..tror jag..vi får väl se!!!

Sen har jag lunchat med Lisbeth...och skall senare i eftermiddag..träffa Annika...

Ikv blir det ev en träff med Lisa..blev ingenting igår..pga att hon hade varit och ridit..och ramlat av hästen...
Hon slog sej...i ryggen bl a....

Så nu mina vänner..skall jag sätta på en kopp kaffe..och njuta den efter maten....

Önskar er alla..en fortsatt ljuvlig dag!!!

" Framgång är att få det du vill...lycka är att vilja ha det du får "  några visdomsord..som man bör tänka på...!!

Gör alltid dagen till den bästa..och DU skall se..att både livet och dagen blir mycket bättre!!

Var rädda om er och varandra!! Kram/Annika

4 kommentarer:

  1. Det var fina visdomsorde tycker jag. Framgång är att få det du vill...lycka är att vilja ha det du får " Ha en dag från Maria

    SvaraRadera
  2. Lycka till med sjukgymnastiken...hoppas det går bra! Tack för rara krya på dig hälsningar...nu är flunsan borta.9

    KRAM Helena

    SvaraRadera
  3. Jadu, ibland får man lite konstiga övningar, haha. Hoppas det hjälper med din änglavinge!!
    Här tar dom inte studenten förrän nästa vecka. Väldans sent kan man tycka.
    Hoppas du njöt ordentligt av kaffet!
    Kram Elzie

    SvaraRadera
  4. Det är alltid roligt att få ta del av dina kloka ord ! Gör alltid dagen till det bästa ska jag ta fasta på i dag :)
    Ha en skön fredag! Kram Kicki

    SvaraRadera

Är så glad och tacksam, att just DU, vill lämna en kommentar hos mej!!
Du skall veta att det värmer och jag blir så oerhört glad!!
Kram Annika