fredag 8 juni 2012

Frukostera....

Godmorgon på er...alla!!!

Tänk att just frukosten skall vara så god....!! Det är verkligen det målet jag gillar allra bäst....!!
Äta i lugn och ro..bara njuta..av kaffe...smörgåsar...laktosfri yoghurt el fil...någonting gott i den..tex färska bär..mm.säger bara det..sååå gott!!
Nu har jag precis avnjutit detta....!!

Eftersom jag redan..varit ute på en löptur..smakade frukosten extra gott idag...!!
Var ett underbart väder när jag gav mej ut...strålande sol...ganska varmt och knapp ngn vind...men som vanligt..ändrar sig vädret..och just nu är det mulet..

Säger det igen!!! VAR ÄR SOMMAREN???
Kan säga..att jag är liiite avis ..på Yohanna och Lina..som flyger till Kreta i morgon!!!

Så vad händer här idag...??
Jo jag skall träffa Ann-Louise för en fika på Blomsterkroken...kan tänka mej..att vi blir sittande..där ett tag...:)
Annars blir det lugnt...skall ta itu med vinden..och porslinet som är där..tänkte samla ihop det...och skänka det..vidare..

Jag önskar er alla..en fortsatt underbar dag!!!

Tag fram din bok...dagens blad.. är ännu så länge.. oskrivet...fyll det med just det du vill..för som DU redan vet..det är ju din bok..och DU fyller den.. med precis..det du vill!!

Kom ihåg..att just Livets bok..är till för dej själv..och inte för någon annan..det är ditt Liv.. som du själv är manusförfattaren till..om DU inte vill..gör då inte.. det någon annan förväntar sig..eller kräver av dej...!!
Lär dej säga NEJ!!!

Var rädda om er och varandra!! Kram/Annika

4 kommentarer:

  1. Halloj !
    Ja vem vill inte ha sol å värme nu Kreta lät helt ok :-)
    Är det bröllopsresa no 2 ? Här vräker regnet ner , har tänt en massa ljus,ett glas rött och en massa inspirerande bloggläsning medans mannen kollar på fotboll, det får väl duga det med.
    Ha en mysig helg .
    Kram Bittan

    SvaraRadera
  2. Det är nog som så att det regnar liiiite mer i U-a än här.....men nu regnar det här också och det behövdes faktiskt för det är torrt ute i markerna och i landen. Men det behöver ju inte nödvändigtvis regna i 7 veckor nu.....

    Så härligt, åker dom till Kreta, gissa om man skulle vilja det också!

    Frukost är gott, gröt med torkad frukt och grov smörgås med ost och paprika och te, och så ta det alldeles lugnt och bara njuta! Mmmmmm

    Agneta kram

    SvaraRadera
  3. Jag är också frukost-tokig! ;)Ha en fortsatt fin fredagskväll, vännen!
    Kram /Maria

    SvaraRadera
  4. http://www.vindsromantik.blogspot.se/

    Det finns inget mysigare att fika och med en gon vän som man kan prata om allt med, det är guld värt.

    Hoppas vi snart får lite värme, här ska du få en varm kram av mej
    /Maggan

    SvaraRadera

Är så glad och tacksam, att just DU, vill lämna en kommentar hos mej!!
Du skall veta att det värmer och jag blir så oerhört glad!!
Kram Annika