lördag 9 juni 2012

Dagen idag....

Godmorgon...!!!

Börjar med att önska älskade Yohanna och Lina..en underbar resa till Kreta!! Njut..ha det gott..och var rädda om er!!

Har börjat dagen i tvättstugan..ja jag vet..inte längesedan jag var där...! Men så är det när man bor i hyreshus..man får ta den tiden som bjuds...

I mitt nästa liv..hi hi..så skall jag återigen ha...diskmaskin..tvättmaskin och torktumlare..i lägenheten el huset..där jag bor!!

Vet inte om jag behöver nämna vädret....är ju på allas tunga numera..vilket är förstårligt..!!
Så då till dagens väder...
Mulet..regnet hänger i luften..vindstilla och nästan +19c...

Så vad har jag på agendan idag..??

Jo om en stund skall jag hämta älskade Josefine..så styr vi kosan till IKEA..skall inte ha ngt speciellt..utan ser det som en utflykt,,och vem vet..vi kanske även tar en tur in till Göteborg..och tar en fika...:)

Jag önskar er alla.. en underbar lördag!!

Idag är en perfekt dag..för att göra det där..som du så länge tänkt..att du skulle göra...!!

Höra av dej till nära och kära..skicka ett sms..eller ring en signal...för som DU vet..ibland är det där dåliga samvetet som hinner ikapp..och man tänker..NU måste jag höra av mej..ändå gör man det inte!!

Gör det idag..det tar såå lite tid..och det är värt så mycket!! för som alla vet...Livet är så kort...och i morgon kan det vara för sent!!

Var rädda om er och varandra!! Kram/Annika


7 kommentarer:

  1. Gomorron goa Annika...vilken trevlig dag framför dej:)...jag går av mitt nästsista dygnspass nu och styr kosan mot Lidköping...där mannen väntar:))...jaa detta väder vet jag snart inte om ja vill ha längre men det kommer snart nu, det fiina vädret...hihi...Kram på dej/ Gunilla

    SvaraRadera
  2. Hej vännen,
    Usch och fy för dina sjukdomar. Jag har ju artros och hallux i tåleden men steloperera tänker jag ej göra för då kan jag aldrig mer ha klackar sa doktorn. Om jag inte blir tvungen förstås.
    Ha en fin dag. Här regnar det också idag fast det var strålande sol igår. Men ingen idé att gnälla om något man absolut inte kan påverka. Sköt om dig
    Kram Agneta

    SvaraRadera
  3. Låter som en kanon lördag.Kul med en tur till Ikea och mysuígt med en tur till goa Götet.Ja det låter ju bara så kanon skoj.Ha nu en skön och mysig dag vännen.Mys och njut och bara ha det gött.Lördagskram Rita ♥

    SvaraRadera
  4. Hej! hoppas de får en fin resa till Kreta! ja du detta väder!! regn varvat med sol ja det får duga i dag ;=) må så gott o trevlig helg!kram Jessica

    SvaraRadera
  5. Ikea, det låter mysigt. Det var såå länge sedan jag var där. Vad shopade du då? Kram Lotta

    SvaraRadera
  6. Önskar dig en fortsatt härlig helg. Kram beijan

    SvaraRadera
  7. Härligt! En tur till Ikea är aldrig fel :) vär själv där idag .

    Ha det gott vännen! Kram Sanne

    SvaraRadera

Är så glad och tacksam, att just DU, vill lämna en kommentar hos mej!!
Du skall veta att det värmer och jag blir så oerhört glad!!
Kram Annika