fredag 17 februari 2012

Godmorgon.....!!

Vaknade till en underbar morgon...kallt..ungf -6c..men solen sken...så ljuvligt!!!

Vart solen har tagit vägen nu..vet jag inte...men förmodligen kom den på...att den gått upp på tok för tidigt...och därför..dragit täcket över sig igen...:)!!!!

Har avnjutit en härlig frukost...med massor av gott...bl a färsk frukt...mmmm

Igår blev det ett köp av tv till sovrummet...trodde jag väl aldrig..hihi...
Jag som varit en sådan motståndare..under alla år...till just tv i sovrummet....men vet ni vad...????
Man är väl inte sämre...än man kan ändra sig!!

Idag blir det fm fika med Anki..på Röda Rummet.....sedan skall jag hämta Josefine...vi skall också ta en fika..fast på Torp. Tror att hon behöver komma ut liiite!!!
Sen ikv...blir det vin och räkor...det var såå längesedan!!!

Jag har tagit bort min ordverifiering..här på bloggen...pga...att när jag kommenterar..hos er andra..så är det inga ord el ord och ord..hur som..idag är det bara en enda gröt av bokstäver..går knappt att se vad det står!
Så mina kära bloggvänner...får ni ingen kommentar av lilla mej!! Beror det på just det!!

Jag önskar er alla....en fortsatt underbar dag!!!

Tänk på...att.. Alltid se möjligheterna istället för hindren...du skall se hur mycket lättare allting blir då!!
För som DU redan vet...det finns alltid små ljusglimtar varje dag..det gäller bara att du ser och fångar dom!!!
Hindren är som DU också vet...till för att hoppa över!!!..så då har du "bara" möjligheterna kvar!!!
Var rädda om er och varandra!!! Kram/Annika

8 kommentarer:

  1. Hejsan vännen!
    Du kommer med så många klokheter,
    tack för alla: Tänk på att....
    Ser ut som du kommer att få en
    helmysig fredag :)
    Ha det bäst!
    Kram Anita K

    SvaraRadera
  2. Hej Annika! Jaa fler som skrivit sms till mej att det knappt går att kommentera! HUR tar jag bort det? Kanske äldsta barnbarnet kan hjälpa mig..Annars skriv gärna det Annikao du Ha en underbar dag! Kram Gunilla

    SvaraRadera
  3. Hej vännen! Det var nog till Dalsland solen kom på att den skulle lysa ett tag istället! Ha nu en så fin helg! Kram Iréne

    SvaraRadera
  4. Yes yes yes, du har tagit bort eländet, hurra, så skönt, det stjäl en massa onödig tid när man vill hälsa på hos så många som möjligt och dessutom, den där sista ordgröten dom la in var ju fullständigt hopplös att tyda!
    Fint väder vi har haft idag! Gott!
    Agneta kram

    SvaraRadera
  5. Önskar dig oxå en underbar helg vännen, jag ligger här i sängen och kikar ut på solen...önskar så jag kunde orka gå ut en sväng...kram

    SvaraRadera
  6. http://www.vindsromantik.blogspot.com/

    Det är väl klar att man kan ändra sej, har själv funderat på samma sak.
    Låter som en mysig kväll.

    Kram Maggan

    SvaraRadera
  7. Nu tror jag väl att du luktat lite på flaskan hihi. Nä jag håller med dig dessa ord är inte lätta utan jobbiga.
    Nu får du ha en underbar fredag kram Beijan

    SvaraRadera
  8. Mysan, mysan min..Jisses å mycket du har haft för dig då. Tv i sovrummet jo jag tackar jag. Har en också här i Norge, större än byrån men den är inte ikopplad och kommer väl inte att bli heller. En sk dammsamlare som så mycket annat, hahahaaa. SKa bara vet du.. Låter som du ska ha en härlig kväll hjärtat och det önskar jag dig verkligen...Och DU vilken underbar NALLE..

    Kram Lisa

    SvaraRadera

Är så glad och tacksam, att just DU, vill lämna en kommentar hos mej!!
Du skall veta att det värmer och jag blir så oerhört glad!!
Kram Annika