lördag 18 februari 2012

God eftermiddag...!!!

Idag har vädret intagit sin vanliga färgskala...grått..och åter grått!!!!
Snöade lite i morse..men sedan har det gått över i regn...såå trist..men vi har iaf...+4.5c.

Igår kväll var jag iväg hos Lisa åt räkor..drack vin....

jordgubbar...kaffe..choklad...osv....
Var en jättetrevlig kväll!!

Så till dagen!!
Älskade Yohanna kom i morse..så vi åt frukost tillsammans..såå mysigt!!!
Sen hade hon köpt en Alla hjärtans dags present till mej!!!

 Blev såå glad..Tack snälla Yohanna!!

Efter frukosten åkte vi en sväng till Torp..jag var på Siba och lämnade tillbaka lite saker jag inte behövde..sen gick vi i lugn och ro på Torp. Handlade lite..bl a mat....

Fikade gjorde vi också..är ju en självklarhet..hihi...
Blev bjuden på fikat.. Tack..även för det!!!!

När jag sedan kom hem..har jag städat..spikat kabel..osv.....

Så nu skall jag fixa en kopp kaffe...och bara njuta!!

Jag önskar er alla...en fortsatt ljuvlig lördag!!

Njut av dagen..umgås med nära och kära!! Kom ihåg..det behöver inte vara så märkvärdigt när man ses..ha inte dom kraven på dej..utan ta det som det är!!
Det viktigaste är... trots ALLT...att man ses!!!
Var rädda om er och varandra!!! Kram/Annika

PS...detta är vad som ligger på mitt nattduksbord.....

7 kommentarer:

  1. Halloj vännen
    Vilken söt hjärtängel du fick :)
    Mmmm de såg gott ut med jordgubbar.
    Ha en härlig kväll.
    Kramen Anette

    SvaraRadera
  2. Tack för dina vänliga kommentarer.
    Ja dottern är så tacksam för att vi hjälper henne. Hon tackar ofta och säger att utan er hade jag inte klarat mig. Då brukar jag svara att hon kommer säkert hjälpa mig lika mycket när jag blir gammal och inte klarar mig själv längre. För så är det ju alla behöver hjälp någon gång och då är det bra att man kan hjälpa till.

    Ha en skön lördag goa bloggvän.

    Kram Karin

    SvaraRadera
  3. Så sött hjärtan med en liten ängel. Förstår jag att du blev glad för. Du har haft en mysig fredag o även lördag kul när det händer något. Böckerna ser spännande ut har inte läst någon. Ha en fortsatt underbar lördag kram Beijan

    SvaraRadera
  4. Hej min vän :O) Tusen tack för dina fina kommentarer. Sitter på jobbet så jag loggar inte in för säkerhets skull. Ha en jättemysig och skön lördagkväll. Kram Katarina.

    SvaraRadera
  5. Oh vad gott det ser ut med jordgubbar! Tänkte själv baka en morotskaka till kvällens mello men hade inte socker hemma så det räckte så det får bli glass och hallon istället.

    Kram på dig och ha en fortsatt trevlig lördagskväll

    SvaraRadera
  6. Hallojsan vännen!!
    Vilket sött lite hjärta..med ängel på..det gillar vi :)

    En fika om dagen gör livet bättre..såå självklart!! Nu blire lite melodifestival. ost och kex ;)

    ha det gott !!Kraaam sanne

    SvaraRadera
  7. Hmmm jag lovar att inte bli nån stearinstump, hahhaaa. Du är för rolig. Nää jag ska minsann lära mig, njaaaa försöka. Du är sååå värdefull lilla goa mysmamsen, tack för tjatet...Ha de bäst ikväll nu...Så sött hjärta och fika är ju inte fel eller hur...Ha jag har ätit Norska semlor idag. Vet du vad de var innuti, hallonsylt,hahahaaaaa.

    Kramen

    SvaraRadera

Är så glad och tacksam, att just DU, vill lämna en kommentar hos mej!!
Du skall veta att det värmer och jag blir så oerhört glad!!
Kram Annika