söndag 19 februari 2012

God söndags morgon....!!!!

Färgen håller i sig...grått..himlen..alltså..är ett par plusgrader...och det kommer lite snö......

I morse när jag vaknade..satte jag på tv:n..hihi...härligt att ligga kvar i sängen och titta lite.....

Nu har jag dock segat mej upp...och skall snart gå och göra mej i ordning!!!
För om en stund skall mina döttrar och jag...åka till Snäckan och äta brunch...skall bli såå mysigt..och så gott!!!
Jag är redan hungrig....!!

Annars idag...?? Blir nog en lugn dag!

Skall göra en semla sen i em...för Lisa kommer hit på fika.....
Funderar på...om jag kanske skulle ta mej i kragen och baka lite också......har köpt jäst den senaste tiden...men den har blivit för gammal..gång på gång....:)

Tittade precis ut genom fönstret...ser en man som är ute och går med raska steg....fick en klump i halsen...tänkte bråkdelen av en sekund....det såg ut som min pappa...han var alltid ute tidigt på morgonen ..och tog  en promenad...

Om du bara visste pappa...vad jag saknar dej!!!!



Jag önskar er alla...en fortsatt underbar söndag....!!
Kom ihåg..."Livet är inte de dagarna som passerat...utan de dagarna du minns".....
Så lev här och nu...och gör det bästa av VARJE dag!!!
Var rädda om er och varandra!!! Kram/Annika

7 kommentarer:

  1. God morgon!
    Jag har också tv i sovrummet. Använder den inte särskilt ofta men det är gött å veta att den finns där. Ibland vaknar man tidigare än man önskar och då är det skönt att sätta på den och slö-titta lite.
    Ha en härlig brunch med tjejerna.

    Kram Karin

    SvaraRadera
  2. Vacker musik och vad jag känner igen mig när man bråkdelen av en sekund ser en älskad förälder!

    KRAM Helena

    SvaraRadera
  3. Jepp Grebbestad traktene vi holder til...litt utenfor..så det blir tanumshede eller grebbestad når vi skal til "byn" for å handle..)) i juli syntes selv vi som er gjester det nesten blir for mye av det gode med folk..lørdager i juli prøver vi å styre unna grebbestad på handleturen om vi ikke skal ha noe på bolaget da...og litt for mye nordmenn er det jo også...tjhii....men vakkert landskap vi er her så ofte vi kan .:))

    Ha en kos søndag..)

    Klem

    SvaraRadera
  4. Kikar in och önskar dig en riktigt fin söndag!
    Kram Kicki

    SvaraRadera
  5. Hej vännen, jag vill bara säga hej och allt är bra, jag har inte kunnat kommentera en enda blogg på en vecka, blogger å jag är inte vänner. Få se om det funkar nu. kram Annika

    SvaraRadera
  6. Sol över Din dag!
    Önskar Jag!

    Kram
    Monika

    SvaraRadera
  7. Hoppas din Söndag varit så fin som du beskrivit den ;0 Brunch med flickorna o fika gäst på em lyx! kramiz Jessica

    SvaraRadera

Är så glad och tacksam, att just DU, vill lämna en kommentar hos mej!!
Du skall veta att det värmer och jag blir så oerhört glad!!
Kram Annika