onsdag 1 februari 2012

1:a Februari.......

Godmorgon!!!
En ny månad igen...vart tog Januari vägen???
Även om jag på något sätt tyckt, att månade varit lång....

Ser ut att bli en underbar dag...men kallt..-7c..
Kallt tänker nog vissa...kom igen när det är -15c och där över...men för oss..här på kusten..eller läs mej..hihi..är det kallt!!!
Fryser ju som ni vet..jämt...utom nu ibland.... när "vallningarna" slår till!!!

Om en stund skall jag gå och köpa frallor...efter det skall jag åka hem till Anki och äta frukost!! Såå mysigt!
Annars får jag se..vad dagen har att erbjuda!
Ikväll..vet jag iaf..för då kommer Lisa på fika.

Jag önskar er alla...en underbar dag!!!

Nu månad...det betyder att du redan avslutat en månad..i din bok...!

Fyll dagens blad.. med dom där små ljusglimtarna.. som bara DU själv..kan se..och skapa!! För det gäller att leva sitt liv..här och nu!!!
Var rädda om er och varandra!!! Kram/Annika

9 kommentarer:

  1. Jag tycker det är skönt att vi kan vända blad i kalendern. Våren närmar sig. Om en månad kan vi ha härliga vårdagar.
    Ha en skön kväll.

    Kram Karin

    SvaraRadera
  2. Hej vännen! Var en sväng till Uddevalla igår å fikade på Lejlas salladsbar, uppe vid torget, ett väldigt mysigt ställe! Var med min syster å Mor å handlade kläder till modern! Ha nu en fin dag idag! Kram Iréne

    SvaraRadera
  3. Hallojsan goaste Annika!!

    jag är helt på din sida..alla grader under nollstrecken är fruktansvärda..fryser i i märgen..och är svåruppvärmd sen.. Sonen fick in ved och fyr i kaminen så nu är det iallafall varmt här hemma.

    Hoppas du får en mysig fikastund ikväll..själv skall jag spana i Morberg och gänget på TV

    Varmkramen ifrån Sanne

    SvaraRadera
  4. Änglarna finns Annika!

    Tack för din kommentar på min blogg!

    Ja, visst är det där ganska lustigt egentligen, att man får säga till en person att den är föööör smal... men inte tvärtom... hmm.
    Min svärmor brukar vara en fena på att ge mig de kommentarerna.
    "Men guuud, så smal du är. Du är verkligen fööör smal!!"
    "Tack ska du ha..."
    Skulle jag då säga till henne;
    "Men guuud, så tjock du är..."
    Hahaha.
    Skulle inte tro det, va?
    ;-)

    Vilka vackra döttrar du har!
    Jag har ju två småflickor och ser med skräckblandad förtjusning fram emot deras utveckling från små till stora tonårsdamer...hmm.

    Ha en härlig dag du med!
    Kram!

    SvaraRadera
  5. Låter som en alldeles under bar dag för dej, med goda vänner, och gott fika.
    Vi har -19, det får gärna bli kallare, bara ett litet tag, så fästingarna fryser ihjäl.

    Fina ord, när vi nu går in i februari
    Kram Maggan

    SvaraRadera
  6. hej gumman♥ Jaa vart en så trevlig dag hos far! jag tycker det gått fort som attan jan mån..feb kommer gå ännu fortare,den är ju lite kortare.Det är skottår iår va? Ha en härlig kväll nu Annika kramis Gunilla

    SvaraRadera
  7. Måste bara säga du är bäst. Ha det gott kram Beijan

    SvaraRadera
  8. Hejsan!

    Nog är det kallt, jag fryser med hela tiden;) Fast jag älskar detta väder;)

    Kram Susanne

    SvaraRadera
  9. Ingen är så bra som du på att ha mysiga dagar! ;) Frukost här och frukost där... ;) Underbart att ta vara på livet så där! :)
    Här är -14 grader nu. Alldeles för kallt om du frågar mig ;)
    Varm kram till dej!

    SvaraRadera

Är så glad och tacksam, att just DU, vill lämna en kommentar hos mej!!
Du skall veta att det värmer och jag blir så oerhört glad!!
Kram Annika