torsdag 2 februari 2012

Godmorgon..mina vänner....!!

Har precis avnjutit frukosten...såå gott!!
Sovit såå dåligt inatt..känns som om jag varit vaken mera än jag sovit...phu....
Vet inte vad det berott på..men.. men är så ibland!

Ser att solens stråla försöker leta sig igenom molnen...det snöar lätta.. lätta flingor..och det är nästan -8c.
Verkar att bli en underbar dag!

Idag skall jag luncha med Lisbeth...vi skall gå till ett nyöppnat ställe här i stan som heter "Blomsterkroken". Skall bli spännande och se hur det är!
Sen senare i em..skall Lisa och jag åka en sväng till Torp.

För övrigt skall jag städa lite..ni vet det där vanliga..dammsuga..damma i "framkant"..hahah...osv..:)

Jag önskar er alla...en fortsatt mysig dag!!

Så som du vill att dina vänner skall vara mot dej...så måste ju du vara mot dom!! Ibland..kan DU reta sig på saker och ting..som vissa människor gör eller säger till dej.
Men fundera då en liten stund...hur har DU varit mot dom?? Man är så snabb på att dömma.....
Men glöm ALDRIG...du måste själv... föregå som ett gott exempel..!!!
Var rädda om er och varandra!! Kram/Annika

5 kommentarer:

  1. Hej Annika! spännande med en ny öppnad blomster butik :) tror säkert något får följa med dig hem..jag skall också dra ett varv med dammis :) måste erkänna att det gör jag nästan varje dag ;0 kram o ha det gott/Jessica

    SvaraRadera
  2. Härligt med nya blomsteraffärer. De flesta blomsterhandlare har så mycket mer än bara växter.
    Städning är ett sånt där tråkigt bestyr som alltid hänger över en.
    Ha en bra dag.

    Kram Karin

    SvaraRadera
  3. Hej goaste vännen, I`m back..ler. Så underbart att sitta här och kika runt på bloggarna och försöka ta igen lite. Tack för din gulliga kommentarer, är så glad att ha dig som bloggvän. Ibland lyfter jag blicken och tittar ut genom fönstret, så otroligt vackert det är!
    Ha en fin dag!
    Kram Pia

    SvaraRadera
  4. Kul,kul med nya såna affärer oxå!! Hoppas du hittar nåt sköj! Jaa denna städning.tråkigt men nödvändigt! ha en trevliog dag kramis Gunilla

    SvaraRadera
  5. Vilken mysig dag!

    Kloka och tänkvärda ord som alltid här hos dej. Det finns ju ett uttryck: "Se dej själv i spegeln först" ett uttryck jag fick lära mej under min uppväxt. Min kära mormor sa alltid så.

    Är så sugen på lite nya blommor. Får nog ta en shoppingtur inom en snar framtid. Men först får det allt bli lite mildare väder.

    Ha det bäst!

    Kram
    Monika

    SvaraRadera

Är så glad och tacksam, att just DU, vill lämna en kommentar hos mej!!
Du skall veta att det värmer och jag blir så oerhört glad!!
Kram Annika