tisdag 31 januari 2012

Gokväll...!!!

Var ute på en härlig löptur..på eftermiddagen..men brr..såå kallt!!! Hade en del motvind..och det kändes kan jag säga!!

Nu på sen em var Josefine och jag en sväng på Torp. Hittade ingenting..jo givetvis mat....
Blev bjuden på middag av Josefine!! Tack så mycket!! Härligt att slippa laga själv!!

Nu mina vänner skall jag bara vara och slappa i soffan!!
Ha nu en fortsatt mysig kväll!!

 Somna eller skiljs aldrig som ovänner!! För DU liksom jag vet..att livet kan förändras så snabbt!

Ta vara på livet..njut och försök..att se det från den positiva sidan..hur tungt och svårt det än är.
För längre fram..finns det alltid någon ljusglimt...som kan fånga dej!!!
Var rädda om er och varandra!! Kram /Annika

3 kommentarer:

  1. :O) Vad fint din vän har det. Förstår att du också tycker det. Vilka mysiga fikastunder du har med goa vänner och nära/kära. Det är verkligen livskvalitet, och de ger dig säkert massor av positiv energi. Kram Katarina :O)

    SvaraRadera
  2. Härligt Annika,dina inlägg ger energi! Ha en fin onsdag också nu, Kraaam Gunilla

    SvaraRadera
  3. Visst är det lyxigt att bli bjuden på mat=)
    Har också det mottot att man aldrig ska lägga sig osams
    men ibland kan det ioch försig ha hänt kanske en handfull ggr men då har vi också campat i hop i 22 år nu så..ha nu en underbar onsdag. Kram Gabriella♥

    SvaraRadera

Är så glad och tacksam, att just DU, vill lämna en kommentar hos mej!!
Du skall veta att det värmer och jag blir så oerhört glad!!
Kram Annika