onsdag 28 december 2011

Vilket väder.......

Då var det en klass 2 varning utfärdad el t o m klass 1 under natten och morgondagen.
Skall blåsa storm..och regna..jiihaa..vilket vinterväder!!
Eller inte!

Lunchat med Lisbeth..trevligt som alltid!! Känner ibland..att den där lunchtimmen är för kort!! Vi har ju alltid!! så mycket att prata om.

Sen fikade jag med lilla faster..

Handlat och varit en tur till BlomsterLandet. Köpt nya blommor till köksfönstret..kan ju inte ha röda..nu när julen är borta..där. Så det fick bli vita!

Nu sitter jag i soffan..myser..har  tändt en del ljus..och kikar lite på tvn.

Jag önskar er alla...en fortsatt mysig kväll!!

Kom ihåg..somna eller skiljs aldrig som ovänner! Livet kan förändras från en sek till en annan!
Visst kan man ha delade meningar om saker och ting...men det gäller att lära sig att kompromissa!!
Ge varandra en kram ist...:)

Var rädda om er och varandra! Kram/Annika

7 kommentarer:

  1. Hej! så klart att mamma är mamma oavsett åler ;) menar bara att det är en bonus med åldern :) med tanke på att min svärmor var nästan dubbelt så gammal när hon fick Janne o är 80 fyllda i år..ja du föstår nog hur jag menar... Ja här regnar det o blåser fy!! varm kram från Jessica

    SvaraRadera
  2. Hallojsan vännen min!!

    Dina slutord är alltid så kloka..speciellt idag!
    Vill aldrig vara osams med någon en längre stund..det är livet för kort för!!

    Jag har inte fått bort hela julen ännu men är bra sugen..härligt med vita blommor nu!!!

    Ha en fin kväll Annika!! Kram Sanne

    SvaraRadera
  3. Halloj vännen
    Oj hoppas de inte blir så mycke storm,vi hade de här om natten och tyckte de va otäckt fy!!!
    Ha de så himlans bäst och tack för dina goa kommentarer
    Kramen Anette

    SvaraRadera
  4. Vilken underbar tårta du gjort till julafton. Erat julbord ser mycket frestande ut.... Hoppas att stormen lagt sig så att du kan njuta av trevliga luncher och annat som förgyller. God fortsättning!!! Mys vidare... Kram Lotta

    SvaraRadera
  5. Här snöar det för fullt i kväll. Hoppas att ni slipper någon större skadegörelse elle elavbrott.
    Petter och Elias är i Örnsköldsvik på hockey, de är Brynäsfans uti fingerspetsarna. Hoppas att bilresan hem går bra. Sköt om dig. Kram Katarina :O)

    SvaraRadera
  6. Kloka ord, som vanligt! :)
    Usch, ja... vilket väder denna vinter...
    Önskar dej en god natt!
    Kram

    SvaraRadera

Är så glad och tacksam, att just DU, vill lämna en kommentar hos mej!!
Du skall veta att det värmer och jag blir så oerhört glad!!
Kram Annika