torsdag 29 december 2011

Klass 2 varning....

Godmorgon mina vänner..!!

Vilket väder...förstår att det är klass 2 varning...stormar som jag vet inte vad. Ser på fönstret här i vardrummet...att det darrar lite....
Vi har en gran..här på gården..den ser just nu ut ,som om den bugar djupt!

Så vad händer idag..då??

Jag skall till frissan om en stund..och sedan efter det kommer Karin hit på fika. Skall göra en semla..mmm.

Nu mina vänner skall jag avsluta min frukost....
Jag önskar er alla..en mysig dag!

Nu när året snart är till ända...så kanske du funderar på några nyårslöften....kanske behöver du bli lite bättre på att säga till nära och kära..hur mycket du älskar dom...är så små ord..men betyder såå mycket.

Planera inte för långt fram..utan lev här och nu..gör dagen just idag..till din egen!!!
Kram/Annika

6 kommentarer:

  1. Så fint inlägg.

    Ett enkelt nyårslöfte kan tyckas,
    att säga till alla nära hur mycket man älskar dem.
    Men.........så svårt att komma ihåg!

    Frissan lät mysigt, alltid roligt att bli fräsch i håret.
    Gör gott för humöret.

    Ha en fin dag,
    Kram Anneli.

    SvaraRadera
  2. Japp, idag blåser man bort.....verkligen. Ja, snart nyår, men jag har slutat med löften, försöker göra som du skriver, här och nu är det som får gälla. Jag försöker i alla fall. Kram

    SvaraRadera
  3. Tänkvärda nyårslöften...
    Hoppas ditt besök hos frissan blev till belåtenhet! När jag klipper mig, är det aldrig någon som ser det... ;)
    Ha en fin dag och njut av semlan!
    Kram

    SvaraRadera
  4. Vad skönt att gå till frissan och bli lite ompysslad.Här stormar det som bara den idag och är mörkt.Men är inne och myser och grejar.Ha en skön torsdag goa vännen.Många kramar Rita ♥

    SvaraRadera
  5. Nu bidde jag sugen på semlor ;) ska i väg o Nyårs handla nu i kväll,tänkte jag.så slipper jag det i morgon!kramiz Jessica

    SvaraRadera
  6. Tack goa annika! Jaa jag är så väldans känslig eller vad man ska kalla sig...Men är ju lessen för alla som försvinner bort:(kramar Gunilla ♥

    SvaraRadera

Är så glad och tacksam, att just DU, vill lämna en kommentar hos mej!!
Du skall veta att det värmer och jag blir så oerhört glad!!
Kram Annika