onsdag 28 december 2011

Godmorgon.....!!!!

Idag hade jag tänkt ge mej ut på en löptur....
Men..tittar ut..grått..dimma och regnet hänger i luften...får se..om det kanske kan bli lite bättre senare.

Har ju hållit upp..i snart 1 1/2 månad..med löpningen..på grund av...bl a min operation.
Har känt såååå länge att jag vill ut...blir ju som ett "gift" eftersom jag varit van att springa.
Ja ja..kommer nog snart igång igen!!

Kan säga..att det är såå skönt..att vara av med julpyntet....är som så många skriver...det är så kul att ta fram och pynta..men lika skönt att ta bort det!

Jag har precis avnjutit min frukost...GP läste jag..hmm...03.10 inatt..då förstår ni..ingen sömn här inte!!

Tja vad händer idag då...??
Jag skall luncha med Lisbeth ..och i eftermiddag skall jag träffa..faster på stan och ta en fika.

Sen får vi se vad dagen..mera har att erbjuda!!!

Jag önskar er alla...en fortsatt mysig dag!!
Fånga och skapa din dag...skjut inte upp..alla dom där måstena..utan gör dom direkt..du skall se såå skönt det känns..när du gjort dom!!

" Den som inte är god mot sig själv, kan inte vara god mot andra "

Var rädda om er och varandra!! Kram/Annika

5 kommentarer:

  1. Vad härlig din dag låter .Man ska göra det man känner för och mår bra av......Önskar dej en skön och mysig dag goa vännen.Många kramar Rita ♥

    SvaraRadera
  2. Du verkar alltid skapa dig mysiga dagar. Skönt när man kan det.
    Nej, det är ju tur att de dagar som gått HAR GÅTT så att vi inte får tillbaka dom, haha. För så här vill vi inte ha det igen, ingen av oss!!
    Hoppas du fick en fin dag i vänners lag.
    Kram Elzie

    SvaraRadera
  3. hej gumman! Jodu det blev en liiten fika på "Kaffekoppen" här i stan,såå möe fölk!!! Hoppas du njuter nu av tomtefritt,hihihi Kramis Gunilla

    SvaraRadera
  4. Jag ser att du hade en fin jul.Ha en fin fortsättning!
    Kram Kicki

    SvaraRadera
  5. Hej
    jeg er lige kommet hjem , arbejder i svær industrien , sønnen (12) er på ferie hos min broder , kun til i morgen , min kone og datter (14) er kørt ud med aviser, jeg skal se Gilmore Girls i tv .
    Hav en fortsat god dag taz

    SvaraRadera

Är så glad och tacksam, att just DU, vill lämna en kommentar hos mej!!
Du skall veta att det värmer och jag blir så oerhört glad!!
Kram Annika