måndag 5 december 2011

Stockholm........

Godmorgon på er!!!
Då är jag tillbaka här igen...efter en härlig vistelse i Stockholm!!!!

Lilla mamma och jag åkte upp tidigt i fredags morse...och kom hem igår kväll.
Eftersom vi åker med en bussresa...så går mycket av tiden åt till..att just åka.

Var uppe på fredag em...checkade in på Scandic Park...vid Humlegården.....

 Sen gick vi ut på stan en sväng...Biblioteksg.
 NK...lika vackert som vanligt.....
 Sergels torg......

 Var bara tvungen...denna snöglob..var så söt...Alvin och gänget....
 Tog det väldigt lugnt på fredagen...gick lite i affärer...fikade...handlade bara liite...vi hade det bara mysigt....

På lördagen gick vi upp tidigt..åt frukost..och sedan gick vi till Gamla stan.
Det blåste som...hmm...och var kallt...
Hade vi velat..kunde vi åkt skridskor..i Kungsträdgården...:)
 Operan....
Älskar dessa gator i Gamla stan...
 Julmarknad..på Stortorget...var sådär.....köpte en mistel iaf....såklart fikade vi även där...

 Efter Gamla stan...gick vi till Hötorgshallen..och som sig bör..hihi...tog vi ett glas rött....
På kvällen var vi sedan ute och åt på en Italiensk restaurang...såå mysigt..och så gott!!!
Tja...sen var det söndag...och då åkte vi hem efter frukosten...
Tänk såå fort en helg går.....!!!

När vi kom hem..hämtade Josefine oss...vi åkte med henne hem..och tog en fika..sååå mysigt!!!!




Ja mina vänner det var min helg....var såå mysigt att komma iväg ett par dagar...även om ...hmm...jag varit liite trött!!!

Jag önskar er alla.... en fantastisk dag....!!!!
Se inte bakåt....och ångra massa saker som du gjort...utan titta framåt...och skapa och fånga dina dagar...som bara DU kan....
För det är ju just DU...som gör dagen till din egen!!!
Var rädda om er och varandra!! Kram/Annika

3 kommentarer:

  1. Oj vad mycket ljus det var i stora staden! Kan tänka mig att det är fint så här års. Vi fick ett tunt vitt täcke här inatt, så nu blir det bra ljus att fota veckans nyheter i. Ha en fin start på nya veckan!
    Kram Pia

    SvaraRadera
  2. Åh vilken härlig helg för er..visst är det tröttsamt några dagar så där..Bussresan blir man trött av också eller hur! Ha det gott nu o vila när du behöver du vet...Kram Gunilla

    SvaraRadera
  3. Hej vännen, vilka fina foton du tagit!!! Kram Johanna

    SvaraRadera

Är så glad och tacksam, att just DU, vill lämna en kommentar hos mej!!
Du skall veta att det värmer och jag blir så oerhört glad!!
Kram Annika