torsdag 1 december 2011

Gokväll......

Ja då var det...vädret igen...BLÅST och regnat idag...nu får det vara nog..tycker jag!!!
Vill ha SNÖ!!!!

Varit på vårdcent..idag...sen åkte jag direkt till Näl..och Josefine. Hon fick följa med hem...hon hade bl a träffat  en sjukgymnast....

När jag kom hem var lilla mamma här...så vi gick till Lejas och åt lite.

Sen hem...och nu ikv har jag julpyntat liite.....




Liite dåliga bilder.....

Nu har jag satt mej tillrätta i soffan...och här skall jag sitta...titta på Tinas julkök.....
Kom på...måste ju packa klart....
Tidigt i morgon åker vi till Stockholm...så nu blir det blogg uppehåll över helgen!!!

Jag önskar er alla en fortsatt mysig kväll...samt en härlig helg!!!!

(bild lånad från nätet)

Var rädda om er och varandra!!!! Kram/Annika

8 kommentarer:

  1. Ha det nu riktigt härligt i Stockholm!! kram Annika

    SvaraRadera
  2. Vilka sanna ord! Där på slutet ;)
    Har du pyntat "liite"? ;) Så mysigt!
    Ha en skön vistelse i Sthlm. Hade jag haft lite mer tid hade vi kunnat säga hej till varann nånstans. Bor ca 5 mil, därifrån ;)
    Ta hand om er!
    Kram

    SvaraRadera
  3. Tack du goa för titten hos mej! Ha det såå skoj i Stockholm gumman ♥

    SvaraRadera
  4. Halloj vännen
    Åhhh va mycke tomtar du har:)jättefint du gjort.
    Ha en underbar helg i Stockholm.
    Kramen Anette

    SvaraRadera
  5. Ha en riktigt härlig helg i Stockholm. Pyntat o klart tills vi kommer ser jag, jättefint. Kram anki

    SvaraRadera
  6. Hoppas att du hade en fin Stockholmsvistelse!
    Jultårtorna jag gör är gjorda av köpta smördegsplattor som man skär i fyrkanter. Sen viker man in vartannat hörn till mitten så att det blir nästan som en stjärna. En klick plommonsylt i mitten och så in i ugnen. Enkelt och gott:)
    Kram Kicki

    SvaraRadera
  7. Oj, det var en fin samling tomtar, så många och så fint du har arrangerat det!
    Nu precis tittar solen fram lite, men blåser gör det ju fortfarande och regnat har det gjort här på morgonen, nu tycker jag det räcker. Fram för snö, massor av snö, som får liggar kvar!
    Agneta kram

    SvaraRadera
  8. Hej! hoppas helgen varit fin ♥ kram kram Jessica ps! underbara tomtar..

    SvaraRadera

Är så glad och tacksam, att just DU, vill lämna en kommentar hos mej!!
Du skall veta att det värmer och jag blir så oerhört glad!!
Kram Annika