måndag 5 december 2011

Hurra...jag vann...!!!!

Hade ingen aning om att jag deltagit i en utlottning...där ser ni...disträ..eller vad det nu är....!!!!
Fick hur som helst, en kommentar att jag skulle kika in på
" Mags Romantiska Smycken" för jag hade ngt att hämta där!!!!

Så idag...damp det ner ett kuvert i brevlådan.....


Blev såå glad!!!!

TACK snälla Maggan!!! Det passade mej perfekt!!!

Så mina bloggvänner...gör ett besök..hos Maggans fantastiska blogg!!! "Mags Romantiska Smycken".

Annars idag...varit kallt hade nästan -6c i morse...och solen har skinit...såå ljuvligt!!!
Sen har jag tvättat...och när den var klar..åkte lilla mamma och jag till Torp.
Handlade lite och fikade...sedan tog hon sin lilla bil och åkte hem.

När jag kom hem...fixade jag till och ändrade bland mina tomtar...tog fram och klädde min lilla gran som jag har i sovrummet...dammat...dammsugit...strukit...phu...så nu sitter jag en stund och slappar i soffan!
Grejar lite inför morgondagen...skall ha tjejträff...och det skall bli sååå mysigt!!!

Nej nu skall jag gå och fixa liite i köket!!!

Jag önskar er alla....en fortsatt mysig kväll!!!

Mys..och njut av kvällen...försök att inte stressa...utan ta ett djupt andetag...sätt dej ner...drick något gott...tex lite glögg...tänd massor av ljus...och fånga kvällen..precis som den är!!!
Var rädd om dej...för just DU .....är värdefull för många!!! Kram/Annika

4 kommentarer:

  1. Halloj vännen
    Grattis till den fina vinsten,va kul:)
    Välkommen hem också,blir allt lite avundsjuk på dej som fått vara i Stockholm.
    Helt underbart runt jul,gamla stan är härlig men tror de blåser där jämnt.
    Ha en härlig kväll.
    Kramen Anette

    SvaraRadera
  2. Åh så fint smycke!!!! Stort grattis till dig!

    Kram Susanne

    SvaraRadera
  3. Grattis till din fina vinst.Ha en skön kväll rara du.Varm Kram Rita ♥

    SvaraRadera
  4. Grattis till det fina smycket. Ja vi är precis klara med lilltoan så det blir att sätta sig ner och bara njuta!! Kram Lotta

    SvaraRadera

Är så glad och tacksam, att just DU, vill lämna en kommentar hos mej!!
Du skall veta att det värmer och jag blir så oerhört glad!!
Kram Annika