fredag 9 december 2011

Lugn och ro.....

Tack..för era kommentarer!!! Blir alltid lika glad..och ni skall bara veta vad det värmer!!!!

Sitter just nu uppkrupen i soffan och tittar på tv:n. Bara såå skönt......

Vilket väder vi haft och har...storm..regn och som vanligt översvämningar i våran stad!!!
Lunchat med Lisbeth..och sedan var Josefine och jag en sväng på Torp!
På hemvägen stannade jag till en stund hos Pia.

Annars har jag verkligen städat bland mina julsaker...hmm...så många saker jag har..som bara ligger och tar plats!!!
Så nu bor tomtar...och massa andra saker..i en låda på vinden....
Här har jag minsann..inga tomtar på loftet...hahaha....

När vi var på Torp..tänkte jag på en sak...oj oj så många som kom med massor av julklappar..ibland får jag känslan av hysteri...eller att folk tror att det är sista julen dom lever...(låter makabert..men ni vet vad jag menar)
Varför kan man inte ta allt med måtta...det viktigaste är väl ändå...att man får vara tillsammans!!!



Jag önsker er alla...en fortsatt mysig fredagskväll!!!
Njut av fredagskvällen..lägg alla måsten och krav..åt sidan...umgås..ät och drick ngt gott..eller bara var...
Var rädda om er och varandra!! Glöm inte berätta..hur mycket dom som står dej nära..betyder för dej!!
Kram/Annika

3 kommentarer:

  1. Halloj vännen
    Klart jag skickar ner lite snö till dej ,med glädje ska du veta hi hi tycker de räcker med ett tunt vitt täcke.
    Sitter också och myser i soffan:)
    ha de så bäst.
    Kramen Anette

    SvaraRadera
  2. Jaa du, oväder oxå här låååångt upp i norr... storm och tung blöt snö... så man trivs bra i stugvärmen :-) Håller med dej om julen faktiskt.. smått hysteriskt... Det viktiga är ju som du säger att mysa och rå om sina nära och kära :-)
    Ha en fin kväll !
    Kram Cilla

    SvaraRadera
  3. Så sant Så sant! Lagom tycker jag är ett bra ord. Trevlig helg Annika. Kramar Katarina :O)

    SvaraRadera

Är så glad och tacksam, att just DU, vill lämna en kommentar hos mej!!
Du skall veta att det värmer och jag blir så oerhört glad!!
Kram Annika