fredag 9 december 2011

För jag har bara...regn hos mej....

Godmorgon!!!

Låter som en uttjatad textrad!! Men så har vi det här....regn...regn...och storm.....!!!
Ja ja...jag kan ingenting göra åt det...men måste klaga liite...hihi
Det viktigaste är ju faktiskt inte vädret..utan att man har det bra!!!

Hur känns då axeln idag..?? Liite bättre..men har fortf svårt att röra armen.....kan ju som sagt inte minnas, att det känts såhär ..när jag fått kortison tidigare i axeln.
Men Yohanna sa igår..att hon minns att det var samma sist jag fick det.....
Spelar ingen roll...om det gör ont ett par dagar...bara jag slipper värken..sen.
Sprutan jag fick sist...höll ju i sig så lääänge!!!

Idag skall jag rensa bland mina julsaker...har så många saker som bara ligger och tar plats...så nu blir det..ner i en låda..och upp på vinden..med det som jag inte använder!!!

Sen skall jag luncha med Lisbeth...och i eftermiddag skall jag träffa älskade Josefine en sväng!!!

Jag önskar er alla...en fortsatt mysig dag!!!!

Försök att inte stressa inför julen..jag vet att det är lätt att säga..när man vet hur mycket man har framför sig!! Men det blir jul..ändå.
Det är ju bara du..som har kraven på dej själv...och när det är jul..så skall du ju kunna njuta..ist för att vara helt slut!!!
Så min vän...njut här och nu...skapa och fånga dagen...som är just idag!!!
Kram/Annika

PS....avslutar med favoritlåten just nu.....



3 kommentarer:

  1. Hej! ja nu regnar mitt vinterland bort!! ogillas..hoppas du snart blir bättre i axeln,värk tar ju så mycke energi.Önskar dig en fin dag! kramiz Jessica

    SvaraRadera
  2. Tack för "kär titt" hos mej,värmer mitt ♥ varje dag! Jaa att lilla Charlie på SVT kan beröra mej så att jag urtrött går upp för vill inte missa nåt nu..Det blir nog folk av henne också,hoppas jag.Här regnar all snö säkert bort nu,så tråkigt:(((..Ha en fin dag gumman Kram Gunilla

    SvaraRadera
  3. Ja, det gäller att lära sig att lägga en lagom nivå på julfixet, så man slipper stress! Själv anser jag att all julmat behöver inte vara hemlagad ;)
    Ha en fortsatt fin fredag, trots regn och värk...
    Krya på dej!
    Kram

    SvaraRadera

Är så glad och tacksam, att just DU, vill lämna en kommentar hos mej!!
Du skall veta att det värmer och jag blir så oerhört glad!!
Kram Annika