lördag 10 december 2011

Lördagsmorgon.......

Godmorgon på er...!!!!

Sitter och myser i lugn och ro..med tända ljus...och frukost!
Tittar ut..och ser en gråmulen morgon..hör hur vinden tjuter....
Nedanför huset där jag bor...rinner en å...kan säga...att det var längesedan jag såg såå mycket vatten i den!!!

Så hur är det då med axeln/armen...blir mer och mer rörlig...så snart är den som vanligt....är så skönt att vara av med värken....tänk detta kortison...vet att det inte är bra...men vad gör man....

Idag skall jag ta en mysfika med Yohanna och Lina...ev skulle Josefine ockå följa med. Annars ses hon och jag senare!
Tänkte även kika en sväng på torget. Det är Gammaldags julmarknad där!

Jag önskar er alla...en mysig dag..!!!!
Dagen idag..är ett oskrivet blad...så öppna din bok...ta fram dagens blad...och fyll det med det som bara DU kan!
Det är just du...som skapar och fångar din egen dag!!! Så njut...försök att inte stressa inför julen..med alla måsten...det blir jul..ändå!!!
Var rädda om er och varandra! Kram/Annika

6 kommentarer:

  1. Hej! skönt att det ger med sig i axeln.. ha en fin Lördag! o det lät ju mysigt med Gammeldags Jul ♥ kramiz Jessica

    SvaraRadera
  2. Hej Annika! va skönt att det åtminstone börjar bli bättre i axeln..Ja inte kul med cortison men nödvändigt ibland.Va skoj med gammaldags julmarknad,låter nåt för mej! Vi ska till julistad o spela tomtebingo jag o gubben,hihihi Ha det gott vännen...Kramis Gunilla

    SvaraRadera
  3. Hallojsan vännen !Vad skönt att axeln börjar kännas bättre.Vad härligt med gammaldags julmarknad.Ha en skön och mysig lördag.Varm Kram Rita ♥

    SvaraRadera
  4. Här stressas inget alls och det är skönt. Men det lät som du har en fin dag idag. Och tur att det där cortisonet finns, många som blivit hjälpta av det.
    Ha en fin lördagseftermiddag.
    Kram Elzie

    SvaraRadera
  5. Hallojsan goaste Annika!!

    Så skönt att höra att värken verkar ge mig sig!!

    Du fyller ditt tomma blad med mys med dina flickor och det är väl det bästa man kan fylla dagen med...

    ha nu en riktigt mysig 3.e adventshelg!!

    Varma kramar ifrån sanne

    SvaraRadera
  6. Hej Annika
    Vad glad jag blir, det var meningen att den skulle till dej, ängeln.

    Låter som en härlig dag, en fika med vänner värmer... och julmarknaden.
    Så fint du skriver om att skriva i "boken", vi rår över så mycket, våra tankar och handlingar, som sen påverkar hur vi vill mår.

    Stora varma kramar
    Maggan
    http://vindsromantik.blogspot.com/

    SvaraRadera

Är så glad och tacksam, att just DU, vill lämna en kommentar hos mej!!
Du skall veta att det värmer och jag blir så oerhört glad!!
Kram Annika