torsdag 29 december 2011

Gokväll på er......

Blir tokig snart..på bloggen....!!!
Får inte fram era bloggar..så att jag kan läsa..jag inte kommentera..kan heller inte förhandsgranska..mina egna inlägg!!!
Blir tokig!!!!

Vilket dåligt väder..vi haft idag..storm..och duggregn!!!

Varit hos frissan..och sedan kom Karin..bara såå mysigt!!

Nu ikv var Josefine och jag en sväng på Torp..handlat mat..blev bjuden på fika...!!
Tack för det älskade Josefine!! Sen var vi och handlade på Maxi...

Innan vi skulle åka hem..sa Josefine.."Jag skall bara lösa in min triss lott"...javisst..jag stod utanför och väntade..när hon tittar på mej och säger jag vann...ja ja tänkte jag...jag vet det!!!!

Men jag vann..säger hon igen..och hon hade ändrat ansiktsfärgen lite....Vad säger jag...på lotto..säger hon då...!!
Mmm..hon vann "lite" pengar på jokernr....!!

Så jag niger och säger Grattis igen!!! Hon hade ingen aning..gör som jag..rättar aldrig utan lämnar in och förnyar...

Nu mina vänner..önskar jag er en riktigt God Natt!!

Krama den du tycker om lite extra ikv...mys..och somna inte som ovänner,,,livet kan ändras snabbt!!
Var rädda om er och varandra!! Kram/Annika

5 kommentarer:

  1. Låter som en fin dag ur livet. Jag har inte problem med bloggen, annat än att jag inte kan ladda in alla bilder samtidigt utan måste ta dem en och en, vilket tar tid. Men jag är sjuk så har ju tid nog...ler.
    Ha en fin fredag!
    Kram Pia

    SvaraRadera
  2. Gratta Josefine!! Va kul att vinna:)

    Kram Susanne

    SvaraRadera
  3. Hej underbara Mysan.. Ja du snart blir man galen på det här blaskvädret. Har för en gångs inte problem med bloggen. Men sån tur att vinna då, härligt. Har inte varit i form riktigt men nu jkl är jag på g igen.Lite jobbigt med Julandet. Härligt att allt verkar bra med dig min vän. Har däremot problem med mailen. Men vad gr de nu är de snart ett nytt år och vi går mot vårennnn. De du. Ja nu ska de jobbas i sex dagar. Önskar dig en underbar Nyårshelg med mys i alla former och ett riktigt GOTT NYTT ÅR min vän...

    Kram Lisa

    SvaraRadera
  4. Grattis till hennes vinst! Vad kul!
    Hoppas dina bloggproblem försvinner! Jag är ingen dataexpert, men blev överlycklig när jag själv fixade mitt problem i höstas. Jag kunde inte kommentera med mitt konto, utan bara med namn/epost. På po-upfönster gick det bra. Men jag gjorde någon inställning, där jag tog bort cookies, eller hur det nu var??? Men efter det fungerade det igen. Vet inte vad ditt problem beror på men hoppas du får till det!
    Ha en fin näst sista dag på 2011!
    Kram!

    SvaraRadera
  5. Hej goa vännen Annika!
    Tack för dina tänkvärda kommentarer..Ja livet är skört o inte alltid lätt att leva.Varför får man vara med om så mycket sorg o elände...Saknar så många,gör väl du med? japp grubblar mycket,men pratar rätt mycket också.Viktigt förståss...Kram till dej o GRATTIS till dottern,guud va kul att vinna lite...♥ Gunilla

    SvaraRadera

Är så glad och tacksam, att just DU, vill lämna en kommentar hos mej!!
Du skall veta att det värmer och jag blir så oerhört glad!!
Kram Annika