måndag 12 december 2011

Gokväll....

Tänk att det finns såå mycket regn....
Regnat hela dagen och gör fortfarande...inte ens ett liiitet tecken på någon liten vilse..flinga!!!

Undra om vi får ngn snö..i år...tror inte det..tyvärr!!!

Men julkänslan får man försöka framkalla ändå...och det har jag gjort...har ju mina tomtar på plats...oh nu ikväll gick jag upp på vinden...tog ner min gran..och har klätt den...
Blev riktigt bra!!!
Plastgran..kanske ni tänker...tål tyvärr inte riktig gran...men kan säga att även plastgranar barrar..haha....

Annars idag...? Josefine och jag har varit på Torp..gått i lite affärer..och blev bjuden på fika! Tack för det Josefine!!!

Så var det ju adventskalendern....som sagt har bara sett två avsnitt..tyckte väl inte att den var ngt spec...
Men klart har man sett varje avsnitt....så tycker man nog om den.
Frågan är bara...om det verkligen ännu en gång...är ngt för små barn...? Ja ja...blir nog ordning på dom till slut!

I morgon blir det upp tidigt..men inte för att se kalendern...utan för att titta på Luciamorgon på tv.

Jag har tidigare alltid varit på jobbet och sett på Lucian där...sen fikat ..och det har varit jättemysigt...men har inte gjort det på ett par år nu...tycker det är mys...fixa frukost...krypa upp i soffan och kika på tv ist!

Nu mina vänner skall jag kura ihop mej i soffan...njuta...titta lite på tv:n....och bara ha det bra!!!

Jag önsker er alla...en fortsatt mysig kväll!!!

Visa uppskattning och berätta för dom nära och kära..hur mycket dom betyder för dej!!! Är övertygad om...att du får såå många underbara ord tillbaka!!!

Du vet hur fort livet kan förändras....och då är det för sent..att säga det där..som du länge tänkt på.. eller sällan har sagt!!!
Var rädda om er och varandra!!! Kram/Annika

5 kommentarer:

  1. Hej!

    Nä jag tror knappt på någon snö heller:( Den kommer väl sent i feb eller mars annars, då vill man ju inte ha det så mycket, det är ju nu.
    Jag har bara sett 2 avsnitt av julkalendern men jag tycker den verkar rätt bra och mysig:)

    Tack för din kommentar och jaa vi håller tummarna nu stenhårt;)

    Kram Susanne

    SvaraRadera
  2. Kloka kvinna :O) så många sanna och tänkvärda ord. Vi har också en sorts plastgran, som varken barrar eller luktar eller är full med djur. Och det går lika bra. Kramar Katarina :O)

    SvaraRadera
  3. Det är så fint med plastgran, har köpt en mindre i år, fast jag inte är alergisk.

    Så fint du skriver, hur fort livet kan förändras, har varit med om det, när stolen står tom vid matbordet, och även sängen är tom... livet är skört.

    Varma Kramar till dej
    /Maggan

    http://www.vindsromantik.blogspot.com/

    SvaraRadera
  4. Hej Mysan..Jisses vad du har hunnit med mycket sen sist. Jag hinner inget jag. Nähäpp, så är det bara. Men de får gå ändå. Bakat och donat. Ser smaskens ut. Ska också upp och se Lucia men det blir på jobbet. Norsk Lucia iår, får se vad de blir. Här har det också börjat regna så snön håller å att bara bli is, hur kul som helst med alla dessa backar. Men som sagt ner kommer man alltid. Skönt att se att du strävar på hjärtat och verkar mp bra. Önskar dig en fin vecka..

    Kramar Lisa

    SvaraRadera
  5. Regn i bøtter og spann her også..Datteren dro utenlands i dag..lang forsinkelse..is på rullebanen på flyplassen...kaos og brekte bein...brodder er tingene under skolene nå.))

    Ha en kos førjulstid..selv om det minner om høst...og ikke vinter..her er nesten all den vakre snøen vekk nå..))

    SvaraRadera

Är så glad och tacksam, att just DU, vill lämna en kommentar hos mej!!
Du skall veta att det värmer och jag blir så oerhört glad!!
Kram Annika