måndag 19 december 2011

Godmorgon.....

På er alla därute!!

Hoppas att ni sovit gott..och är klara med det mesta inför julen..och att ni inte behöver stressa.
Just..alla dessa måsten som man har på sig själv..och även kanske omgivningen ibland..gör ju att man kan bli stressad bara för det!

Sen när julen närmar sig..så är många helt slut..och hur blir då julfirandet?? Inte alls som man tänkt sig.
Såå kära vänner...försök..att ta det lugnt!!

Tja..vad gör då jag uppe såhär tidigt??
Tvättar..givetvis...:)

Sen har jag iof sig varit vaken sen 03.40..så för mej känns det nästan som om halva dagen redan gått.....

Annars idag...???
Skall luncha med Åsa..och sedan efter det..skall jag ta en fika med Annika. Skall bli såå mysigt!!!

Så nu mina vänner är det strax dags att gå ner i tvättstugan..igen.

Jag önskar er alla..en fortsatt mysig dag!!!

Ge någon okänd ett leende..eller säg ett hej!! Tänk på..att det kan göra dennes hela dag!!
Lev här och nu...fånga dom små ljusglimtarna som finns varje dag!! Det är dom som är guld värda!!
Var rädda om er och varandra!! Kram/Annika

4 kommentarer:

  1. Nu har jag äntligen tid att blogga och läsa ikapp...:) Så kloka ord du delar med dig av!!

    Vad roligt att du kom fram förra lördagen... läste att du upplevde det som få utställare och inte så mycket, själv fick jag ingen möjlighet att gå runt själv, det är det tråkiga med att själv sälja... men oj vad folk det var trots storm! Kul att träffa dig!!

    Ha en fin dag, även i tvättstugan;)

    Kram

    SvaraRadera
  2. Hej Annika! ja tänk att du var ju den första jag tänkte på när dom körde mot Uddevalla...Skulle inte hitta dit själv,hihi..Sa till min syster i söndags när vi gick på TORGET!! Här brukar min bloggväninnna Annika fika o så peka jag på Leijas...konstigt va? Du kanske såg oss genom fönstret fast inte visste du att det var vi naturligtvis!hahaha..Det blev fika på Wiener..konditoriet...kunde det heta så..trevligt där oxå,kom in några o sjöng julsånger,helt otroligt!! Ha det gott idag Annika! kramis Gunilla

    SvaraRadera
  3. Jag tar det lugnt på mitt vis, jag är ju ett yrväder till naturen. Men har lärt mig att inte stressa efter att jag var sjuk för några år sedan. Härligt att läsa i din kommentar om dina minnen av granen. Precis så minns jag granen hos mor och far. De ägde aldrig en elektrisk belysning, och granen tändes bara en gång och det var på julafton. Och så var det små girlanger med danska flaggor i...
    Önskar dig en riktigt mysig julvecka!
    Kram Pia

    SvaraRadera
  4. Bara så himla mysiga låter dina dagar.Härligt att umgås med vänner luncha eller fika.Jag tar det lugnt går runt och myser med tända ljus lyssnar på julmusik.Bara så gött.Önskar dej en skön julvecka och en fin måndag goa vännen.Kramar Rita ♥

    SvaraRadera

Är så glad och tacksam, att just DU, vill lämna en kommentar hos mej!!
Du skall veta att det värmer och jag blir så oerhört glad!!
Kram Annika