söndag 18 december 2011

Frukost..semlor..och lussekatter....

Gokväll på er!!!

Haft en såå mysig dag!!!

I morse kom Yohanna på frukost..så vi frukosterade läänge...såå mysigt!!!

Sen på eftermiddagen kom Josefine och Niklas...först fikade vi...myyys...

 Semlor..mmm...

Efter det..bakade vi lussekatter......

Så som ni säkert förstår...har jag haft en mysig dag!!!

Jag önskar er alla...en fortsatt mysig kväll..och hoppas att nu haft en härlig 4:e advent!!
Så sätt er nu tillrätta..bara njut..av kvällen i lugn och ro!!
Var rädda om er och varandra!!! Kram/Annika

3 kommentarer:

  1. Hade helt klart kunnat komma o hälsa på. Semlor får man ju inte förmycket av denna sidan jul. O Lusse kattorna såg inte fel ut heller. Ha en skön kväll Kram Beijan

    SvaraRadera
  2. Hej Mysan.. Men tänk jag tog också körkort i dec, hahahaha. Ja du vad dom stressar i affärerna. Jag vägrar såklart. Det jag inte hinner de får vara, tror jag i allafall,hahaha. Men oj så mycket gott ni har fikat då. Semlor, fuskisar. Jag köpte lussekatter idag jag med. Hinner inte med nåt bak, lika bra de för de blir ändå inte så speciellt bra. Varken gröna fingrar eller baktalanger här inte. Men du Mysan hoppas allt är gott hos dig och med dig. Önskar dig en underbar julvecka med massor av mysssssssssss...

    Julkramar Lisa

    SvaraRadera
  3. SEMLOR??? :O) ja varför inte, jag skulle kunna äta både dem och surströmming i stort sätt vilken dag på året som helst :O) Kram Kram! Katarina.

    SvaraRadera

Är så glad och tacksam, att just DU, vill lämna en kommentar hos mej!!
Du skall veta att det värmer och jag blir så oerhört glad!!
Kram Annika