måndag 19 december 2011

Gokväll på er.....

Varit en fin dag...lite kallare och solen letade sig faktiskt fram!!!

Fikade på Lejas med Åsa..hade förmånen att bli bjuden!! Tackar för det!!!

Sen mötte jag upp Annika och vi funderade på vart vi skulle gå...var inne på ett ställe..men tyvärr är det få..som serverar ngt laktosfritt!!

Så det blev att vi också gick till Lejas. Framme vid kassan upprepar sig samma sak..." Men jag bjuder" säger Annika.
Tjejen i kassan..log lite...sedan brast vi ut i ett gapskratt!!

Så Tack..även Annika för att du bjöd mej på lunch!!!
Vilken dag...såå glad!!!

Sen hem..stod och strök..när det knackar på min dörr...utanför står Pia med en blomma ist för att skicka julkort säger hon.
Så Tack Pia, för blomman!!!

Om en stund skall jag följa med Josefine..på en liten tur.

Jag önskar er alla ...en fortsatt mysig kväll!!
Njut av kvällen...kryp upp i soffan..vira filten runt dej..läs en god bok..drick ngt varmt..eller bara njut..lägg alla måstena åt sidan..och bara "var"!!
Var rädda om er och varandra!! Kram/Annika

7 kommentarer:

  1. Undrar vad Josefin kommer att bjuda dig på, du verkar ha flyt idag! Härligt, fika, lunch och blomma - hur trevligt som helst ju.
    Ja, tänk, solen den kom fram och jag såg den blå himlen, men så kom mörkret och då slapp jag iofs att se dammet jag såg när solen sken - det är inte lätt!
    Kramar

    SvaraRadera
  2. Undrar vad Josefin kommer att bjuda dej på.Vilken härlig dag med flyt.Tur man har goa vänner fika ,lunch och blomma det var inte illa.Ha nu en skön kväll mys och njut raring.Kramar Rita ♥

    SvaraRadera
  3. Vilken flax, vilken dag!!
    Ha en fin julvecka!
    Kram!

    SvaraRadera
  4. Tack Annika, alltid så fina genomtänkta ord i slutet...
    Vilken dag, härligt med sådanna vänner, du måste vara en helt underbar person.

    kram Maggan
    http://www.vindsromantik.blogspot.com/

    SvaraRadera
  5. Så härlig dag:) Ha en riktigt skön tisdag får man nog säga nu när klockan är 23 på kvällen;)

    Kram Susanne

    SvaraRadera
  6. Det var en fin dag! Vet du vad! Du förtjänade alldeles säkert allt detta. Så värdefullt med fina vänner.

    Kram och fin julvecka önskar jag dej!

    SvaraRadera
  7. Vilken härlig dag du fick :)
    Ha en fin fortsättning på julveckan! Kram Kicki

    SvaraRadera

Är så glad och tacksam, att just DU, vill lämna en kommentar hos mej!!
Du skall veta att det värmer och jag blir så oerhört glad!!
Kram Annika