söndag 31 juli 2011

Men....vädret...?

Godmorgon!!

Ja, nu var jag där igen..!!! Väderprognosen alltså....

Var är solen??? Idag är det mulet..kommit några regnstänk..men är ganska varmt!
Det skulle ju bli sol och varmt..hela helgen o heeela nästa vecka.

Jag får ta till mej orden som en kompis, son sa för länge sedan.....
Pappan skulle se på vädret på tvn på kvällen...vilket grabben inte tyckte var nödvändigt!!
Så grabben sa..." Men pappa..det ser du väl i morgon..vilket väder det är...när du drar upp persiennen..." Ha ha...så sant som det är sagt!!!

Jaha..nu har jag ägnat halva inlägget...igen...om vädret!

Annars idag då...precis avslutat frukosten...vet inte vad vi hittar på idag..men något måste vi ju hitta på!
Återkommer senare..med vad det blev!!

Fröken Mys......Önskar er en underbar söndag...hoppas ni har ett underbart väder!!!

"Räkna inte livet i år...utan åren i liv....lev här och nu...skapa din egen dag...Fyll din egen bok..med just dom bladen som du vill ha!!! "        Kram/Annika

4 kommentarer:

  1. hej fröken Mys! Hahaha ja det om vädret stämmer ju som pojken sa.Min man är lite vädertokig...Han måsta kolla vädret många ggr o ändå blir det aldrig som dom säger,hahaha...Här är det fint.Ska ta med våra små barnbarn 7 o 6 år på båttur...Men storebror sa att lillasyster inte fick följa med?! Nähä sa jag varför hon pratar så!
    Det tyckte mein man va kul för han sa att mormor pratar lika mycket! Kram på dej ♥

    SvaraRadera
  2. Hej, här är lite halvmulet idag, men sååååååå varmt!!! Ha en fin dag, kram Annika

    SvaraRadera
  3. Ja, visst är det så... vädret blir vad det blir... Jag kollar sällan vädret, faktiskt. Verkar som att det blivit någon fluga med att ha "väder-appar" som man kollar mest hela tiden ;)
    Själv tycker jag att det varit en kanonsommar, här hos oss. Mycket fina dagar. Lite regn, men ändå varmt.

    Hoppas du fick en bra dag idag och önskar dej en fortsatt trevlig kväll!
    Kram / Maria

    p.s Jag har inte fått ditt mail, men vad skönt att det inte var någon fara! Kram...

    SvaraRadera
  4. Asch det ordnar sig med vädret eller hur mysis....


    Kram Lisa

    SvaraRadera

Är så glad och tacksam, att just DU, vill lämna en kommentar hos mej!!
Du skall veta att det värmer och jag blir så oerhört glad!!
Kram Annika