söndag 31 juli 2011

Ändrar mej...

Vad det gäller vädret...:)..blev sol trots allt och har varit nästan hela dagen..och sååå varmt!!

Lilla mamma och jag åkte och tog en kopp på Snäckan...igen...:)
Där avnjöt vi kaffe och morotskaka....








 Sen åkte vi vidare till Kärrstegens gård...för lilla mamma ville så gärna köpa denna ängeln till mej!!
Tack såå mycket...!!
 Sen har jag njutit i solen, på balkongen....
Kvällen kommer att bli precis som i går...slapp...

...avslutar med att visa ett par bilder på blommor...





Önskar er alla en fortsatt skön och slapp söndag! Var rädda om er och varandra! Kram/Annika

9 kommentarer:

  1. Åh så fina bilder. Ser så mysigt ut på fiket. Men du är ju mysfröken sååå. luktärter är så söta och på minner verkligen om sommar för mig. Kakan skulle inte vara helt fel att få stoppa i sig. Och ängeln var ju ljuvlig. Go mams du har. Fortsatt skön kväll..

    Kram Lisa

    SvaraRadera
  2. Härligt att det blev sol! Vilken rolig blomma! Den undre. Har aldrig sett.
    Här blir det också en slapp söndagkväll.
    Ha de gott!

    Kram / Maria

    SvaraRadera
  3. Hej! Ängeln gillar jag skarpt! här har vi i dag ett underbart väder! till skillnad från i går,då hösten kändes nära! Ha en fin kväll ♥ ♥ kramiz Jessica

    SvaraRadera
  4. Gulligt av mamsen :)så fin ängeln va.
    Fina bilder du visar mysställe.
    Ha en skön kväll.
    Kramen Anette

    SvaraRadera
  5. Vad underbara bilder du visar .Bara så härligt.Vad snäll mamma du har,fin ängel du fick.Vad skönt att det blev en härlig dag.Ha nu en fortsatt skön kväll rara du.Kramar Rita ♥

    SvaraRadera
  6. Kikar in och säger Hej :O) Vilken fin ängel, du har en snäll mamma. Kram Katarina.

    SvaraRadera
  7. Härlig dag! men du vilken goé kaka det vattnas i munnen!
    tack för söta ord de värmer!

    kram wivi

    SvaraRadera
  8. Mums! Morotskaka..en favorit även här..jag brukar lura mig själv att den är nyttig ;)..hm..

    Sötaste ängeln du fick!!
    Kram Sanne

    SvaraRadera
  9. Hej och vilka härliga semesterbilder du visar, jag blir fikasugen:) Kram Maria

    SvaraRadera

Är så glad och tacksam, att just DU, vill lämna en kommentar hos mej!!
Du skall veta att det värmer och jag blir så oerhört glad!!
Kram Annika