lördag 30 juli 2011

Svettig...vem jag...?

Hi hi...nej jag tänker INTE klaga på vädret..!! Har ju tjatat om sol och värme..och det har jag fått!!!

Bara såå underbart...men svettas...ja ngt så otroligt!! Men vad gör det...finns ju vatten..tack o lov!!!

Lilla mamma och jag gick lite på stan idag...sedan fikade vi på Lejas...härligt!!! Jag i solen och mammsen i skuggan...:)

Sen hem...då hörde Josefine av sig, och undrade om vi ville träffa henne och Niklas på Snäckan. Självklart!!!
Fick mina koppar och assietter som hon köpt.
Tackar för hjälpen!!!

Vad har vi mera gjort...avnjutit pastasallad, på balkongen...och nu skall vi bara vara...såå otroligt skönt!!

"Fröken Mys"!!!  Önskar er alla en fortsatt mysig lördag!!
Kram/Annika

2 kommentarer:

  1. Låter som en härlig dag :) Vill tipsa om min sommartävling jag har på min matblogg, vore superskoj om du ville vara med och tävla :)

    SvaraRadera
  2. Hallo frk Mysis.. Vilken skön dag du haft. Joo du svett har jag presterat flera liter på jobbet idag men som sagt det finns vatten. Ha de gott nu med mamsen...

    Kram Lisa

    SvaraRadera

Är så glad och tacksam, att just DU, vill lämna en kommentar hos mej!!
Du skall veta att det värmer och jag blir så oerhört glad!!
Kram Annika