tisdag 21 juni 2011

Grått....

Ja det är så man kan beskriva världen utanför mitt fönster nu!
Nu menar jag givetvis vädret och ingenting annat!!
Snart 1:a Juli, och här är grått blåsigt och bara +14c.
Inga större utsikter för att bli bättre till midsommarhelgen, heller. Lite trist faktiskt!
Ja..och vad kan jag göra åt det...? Ingenting...så då gäller det att hitta på massor av andra roliga saker.
För se..positiv är hon..trots vädret!!! Ha ha....

Började morgon med att tvätta och håller fortfarande på...skall sen om en stund till frissan..skall bli skönt att klippa sig..och klaga lite...hihi..håret blev inte alls bra sist!
Har kännt mej som jag gått i första klass..pga av min lugg...ja ja..tänk att jag kunde bli 7 år pga luggen!!!

Senar i em kommer bästaste Anneli, skall bli såå kul! Var ett tag sedan..blir mycket prat och skratt..en tur till Snäckan och förmodl ett glas rött ikv. Hon  sover över tills i morgon!

Nu har jag avnjutit frukosten och GP, så nu är det dags att ta en tur till tvättstugan igen!

Önskar er alla en fortsatt härlig dag! Var rädda om er, och kom ihåg! "Livet är inte dagarna som passerat, det är dagarna du minns"!!!  Kram/Annika

5 kommentarer:

  1. Hej vännen
    Här är solen framme ,men ska inte skryta för mycke för då kommer väl de andra fram igen ...
    Skönt att gå till frissan o bli ompysslad i håret så skönt.
    Ha en toppendag
    Kramen Anette

    SvaraRadera
  2. Hallå, ja, vädret är som det är, FY FAN!!!! Men pigga å glada är vi ju ändå. Själv städar å fejar jag inne och ute inför midsommar. Vi skall ju bo ganska många här så det är en del att fixa med. Ha det jätte fint, kram Annika

    SvaraRadera
  3. Hej gumman! Förstår att du njuter när du ätit frukosten o mej!!! Hahahaha mina initialer är GP.
    Hoppas du får en trevlig tur till frissan o en trevlig kväll med kompisen...Kramis gunilla

    SvaraRadera
  4. Jag har också avnjutit frukosten och ÖP (Östersundsposten) Jag jobbar kväll. Ska försöka hinna måla och lite annat innan dess. Trösta dig med att vädret är lika tråkigt här uppe i Jämtland. Kram Katarina :O)

    SvaraRadera
  5. Klart man ska vara positiv och glad.Vad mysigt med ett besök hos frissan.Sedan en trevlig kväll med goa vännen.Ha det gottis rara du .Mys och njut.Kraaam Rita ♥

    SvaraRadera

Är så glad och tacksam, att just DU, vill lämna en kommentar hos mej!!
Du skall veta att det värmer och jag blir så oerhört glad!!
Kram Annika