måndag 20 juni 2011

Kaffe....

Nu har jag precis hällt upp en kopp kaffe..och tänkte sätta mej en stund på balkongen!
Solen skiner precis just nu..annars har det varit lite si och så..med den vara idag! Blåser..givetvis som..hmm...

Varit och handlat lite...fortsatt och fixa lite här hemma..bl a bakat en tårtbotten till midsommartårtan!

Fikat på Lejas med Josefine, även Anki kom dit...så vi kunde faktiskt sitta ute!

Nu skall jag ut på balkongen en sväng!
Ha en fortsatt härlig måndag! Kram/Annika

2 kommentarer:

  1. Så fint det blev med den virkade kanten på gardinen!
    Avis på att du får sol då och då:( vill jag med ha!!!! Men du bor väl nära kusten?!, det är skillnad;)

    Så duktig du är som springer! Jag MÅSTE verkligen göra något stort nu! Jag provade kläder idag och fyyyy fan!!! Så fet jag blivit:( Hoppas det kommer ge vika när jag cyklar till och från jobbet, annars vet jag inte vad jag ska ta mig till:(

    Ha en super skön kväll!

    Kram Susanne

    SvaraRadera
  2. Så fiffigt med gardinen och fint du har det på balkongen. Springa , ojoj dit har jag en BRAAA bit kvar. Men skam den som ger sig. En sak i taget. Här i Norge blev det regn när vi kom idag, tom åska. Men nu har det lyst upp och solen har kommit, För att stanna hoppas jag. Ja du vad vore livet utan kaffe. Jag vore då en väldans häxanssurtant iallafall. Ha de så gott nu hjärtat...

    P.s Så vackra döttrar du har (lika mamma)

    Kramen Lisa

    SvaraRadera

Är så glad och tacksam, att just DU, vill lämna en kommentar hos mej!!
Du skall veta att det värmer och jag blir så oerhört glad!!
Kram Annika