tisdag 21 juni 2011

Ett litet hus....








Tror att detta är det närmaste..hus..jag kommer att komma i fortsättningen!
Har iof sig gjort den biten med hus..tror jag..hade ju hus från 1982 t o m 2005. Så det är ju några år.

Nu fick detta lilla hus följa med mej hem idag..och har numera slagit ner sina bopålar i mitt kök...hihi....

Så vad har jag mera gjort idag..än att köpa hus...:)?

Har varit och klippt mej..och ser numera inte ut som en 1:a klassare..haha...
Sen mötte jag upp Yo så vi var en sväng till rådhuset.

Var sedan tvungen att återigen åka och tvätta bilen..vilket jag gjort varannan dag..känns det som. Jag HATAR fiskmåsar!!!Men dom tycks älska min bil! Hade jag fått bestämma hade det inte funnits en enda fiskmås här i stan!!!
Men gärna runt fiskebåtarna ute vid kusten. Där hör dom hemma!!!!

Efter det åkte vi till Torp, så jag handlade maten och vinet inför midsommarhelgen! Sååå skönt att ha det gjort!!
Enda som är kvar att handla, är jordgubbar. Men det tar jag på torsdag!

Har grejat lite här hemma..och om ngn timma skall jag hämta Anneli..skall som sagt bli så mysigt!

Ha nu en fortsatt skön tisdag! Lev..njut..här och Nu! Var rädda om er och varandra!! Kram/Annika

7 kommentarer:

  1. Ståtligt hus du slagit till på! det blir mysigt när höstens mörker faller på sen...
    Fiskmåsar är underbart vid kusten, det håller jag med om! =)
    Hoppas din bil får vara ren över midsommar åtminstone... ;)
    Trevlig kväll!
    Kram / Maria - Wikers liv

    SvaraRadera
  2. Åh vilket gulligt hus du köpt! Ha nu en underbar kväll...NJUT! Kramen Gunilla

    SvaraRadera
  3. Vilket tjusigt litet hus du har skaffat dig! :)

    kram ♥

    SvaraRadera
  4. Fint myshus du köpt.
    Åhhh fiskmåsar är läskiga ,tänk om dom skulle fisa i huvudet på en jag skulle bara dööö. Bläää
    Ha en mysig kväll gumman .
    Kramar Anette

    SvaraRadera
  5. Hallojsan!

    Ja du det är inte varje dag man köper hus ;)..improviserat också antar jag..hihi..

    vad härligt att du har hunnit fixa det mesta till midsommar!!..själv skall jag ge mig ut på torsdag..med alla andra antar jag :(

    Ha en skön vecka och så håller vi tummarna för sol och värme till midsommar!!

    Kramis Sanne

    SvaraRadera
  6. Rena lyxvillan du köpt ju. Kanonsnygg. Ja kan du fatta vad dessa odågor ska på land och göra. Kan de inte hålla sig till sjön. Deras ja du vet äter ju bilplåt. Ha en fortsatt gokväll du goa..

    Kram Lisa

    SvaraRadera
  7. Så gulligt hus du införskaffat :)Passar på att önska dig en skön Midsommar! hoppas vädret bättrar sig! nu ösregnar det igen...ses framöver.kramiz Jessica

    SvaraRadera

Är så glad och tacksam, att just DU, vill lämna en kommentar hos mej!!
Du skall veta att det värmer och jag blir så oerhört glad!!
Kram Annika