måndag 30 maj 2011

Nu har jag tiden.....

Att blogga..alltså!

Gokväll på er alla!

Idag startade jag upp dagen med att först gå till tvättstugan...sen gav jag mej ut på en löptur..underbart. Var ju ett par dagar sedan sist...

Man kan verkligen säga...att när man kommer igång med löpningen så blir det som ett gift...jag måste ut..härligt att rensa huvudet..men har kommit på mej det sista...att jag tänker inte på någonting alls!! Underbart!

Sen har ju strukit och fixat här hemma...bäddat rent...dammsugit osv.....

Lunchat med Marianne..satt ute i sol och blåst..på Lejas....
Sen fikade jag på Rådhuset i solen och lä...med Yo....änven Mr M kom dit....mys!!!

Nu ikväll var döttrar med respektive här på middag....hade bl a stekt nötrulle och gjort hasselbackspotatis...sallad.. egen dressing ..osv. Givetvis även lite rött till detta1
Sen var det kaffe....marängsviss...och olika frukter/bär...gott!

Fått i försenad Mors dagspresent....av Yo ett underbart örngott...och av Josefine ett fantastiskt armband som hon gjort själv...sååå duktigt...samt en stel halsring!!

Tack så jättemycket älskade döttrar för dessa presenter!!!

Nu har jag diskat....och satt mej en stund i soffan.....skall passa på att kika in hos er...innan jag går och lägger mej!!!

Önskar er en God natt och hoppas att ni sover gott!!! Kram/Annika

2 kommentarer:

  1. Hej Annika
    Vilken dag du haft underbart.
    Sov så sött
    Kramen Anette

    SvaraRadera
  2. Tack för en jättegod middag! :D Puss Josefine och Niklas

    SvaraRadera

Är så glad och tacksam, att just DU, vill lämna en kommentar hos mej!!
Du skall veta att det värmer och jag blir så oerhört glad!!
Kram Annika