tisdag 31 maj 2011

Varmt.....

Underbart...var varmt redan i morse...och nu är det +24c...och soldis...Underbart!!!
Men skall tydl bli världens åskväder...sen..ja ja vi får väl se.

Började dagen med frukostmys!!!....underbart att börja dagen så....Mr M hade med färska frallor..mmm..såå gott!
Tänk...att vi jämt har såå mycket att prata om...är inte tyst en sek...haha......

Sen gick jag till Rådhuset där satt Josefine, Yo och lilla Elsa...Josefine passade henne medans Jenny var på las....

Efter fikat gick vi en sväng i Hasselbacken..ljuvligt. Jenny komm dit så vi satt där och pratade lite.

Lunchat med Lisbeth...och om en stund skall jag åka hem till bästaste Karin...
Skall passa på att handla på hemvägen...så slipper jag det i morgon!

Nu skall jag sätta mej en liten stund till på balkongen...innan jag skall iväg....

Önskar er alla en fortsatt underbar dag! Var rädda om er och varandra!!!! Kram/Annika

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Är så glad och tacksam, att just DU, vill lämna en kommentar hos mej!!
Du skall veta att det värmer och jag blir så oerhört glad!!
Kram Annika