söndag 29 maj 2011

Stockholm.........27-29 maj....

Gokväll på er alla...har fått låna Yohannas dator ett par dagar! Tackar för det älskade Yo!!

Så här kommer uppdatering från helgen i Stockholm....tog lite bilder...men dom kommer när jag får tillbaka min egen dator....
Då skall vi se...var jag skall börja...hihi...


Börjar med fredagen...:

07.00 gick bussen som Josefine och jag åkte med...var uppe i Sthlm vid 15.00
Hotellet vi bodde på var Scandic Park vid Humlegården. Centralt och bra!
När vi kommit fram och fixat till oss gick vi ut på stan...Josefine mötte upp Anna...och jag mötte upp B på en uteserv.
Såå mysigt att träffas...var ju ett tag sedan....
Men ändå kändes det som igår...pratade och pratade och drack lite vin...mmmm

Skulle faktiskt..kunna tänka mej att flytta till Sthlm! Älskar denna stad!!!
Senare på kv...var Josefine och jag iväg och åt.

Lörd.....

Upp tidigt och åt frukost och sen ut på stan...i fleeera timmar...trots mulet väder...så satt vi ute och fikade...härligt!
Shoppat lite...och bara haft det underbart!!!
På kvällen var vi och åt på en Italiensk rest...jättegod mat...och det bäsa av allt!!!!
Var att jag blev bjuden!!!
Tack älskade Josefine för det!!!
Avslutade med ett glas i baren på hotellet.

Sönd......

Tänk...att ett par dagar går sååå fort.
Åt frukost tidigt...ochn sedan gick bussen hem 10.30...

Känner att jag verkligen behövt dessa dagar...ladda batterierna och bara vara....!!
Tror..kanske inte..att det dröjer såå länge förrän jag åker tillbaka igen!!!

TACK Älskade Josefine för en underbar helg!!! Med mycket prat...skratt...fika..middagar...och snarkningar...hahah.


Ösregnade när vi kom hem...typiskt....
Har packat upp och fixat lite för morgondagen...skall ha midd här i morg...för tjejerna med respektive...skall bli såå mysigt!

Nu är det bara slapp..i soffan och tv:n.....tittar på " Mästarnas mästare " måste bara säga detta..denna Fantastiska Ingemar Stenmark...helt otroligt!!!

Men klart...han är ju -56:a....hahaha

Önskar er alla en fortsatt underbar " Mors Dag "!!! och TACK för alla underbara och goa kommentarer....ni är guld värda!!!! Kram/Annika

Ps ...nu skall jag titta på Peter Jöback...." Det blir bättre "....tycker han är såå fin!!!

2 kommentarer:

  1. Hej! att tiden går fort när man har roligt stämmer :) härliga dar i sthlm..Önskar dig en fin vecka!kramiz Jessica

    SvaraRadera
  2. Välkommen hem Vännen!Åååå vad skoj att det blev en kanonhelg i storastaden.Låter ju bara så skoj .Men tyvärr går ju bara tiden for fort när man har skoj.Ha nu en skön kväll rara du .Kraaam Rita ♥

    SvaraRadera

Är så glad och tacksam, att just DU, vill lämna en kommentar hos mej!!
Du skall veta att det värmer och jag blir så oerhört glad!!
Kram Annika