fredag 29 april 2011

Tidig morgon....

Sovit lite dåligt inatt...annars har jag sovit ganska bra dom sista...är ju inte likt mej..men varit såå skönt!

Vaknade tidigt....har kanske med vädret att göra...solen skiner och det blir en ljuvlig dag tror jag!!

Kvällen igår var så mysig!!!
Började med att Annika och jag stod i var sin ände på torget och väntade..hihi.
Sen gick vi till Kullgrens. När vi satte oss på uteserv var det sol och skönt men blev lite kallt sen på kvällen!
Hade förmånen att bli bjuden på två glas vin..Tackar för det...såå snällt!!!!

Så vad händer idag då?

Vaknade som sagt tidigt..tog på mej löparkläderna och gav mej ut. Passade även på att flytta bilen eftersom dom skall sopa parkeringen idag.

Nu har jag precis avnjutit min frukost..extra gott efter att ha gjort dagens träning.

Resten av dagen, då.....?

Skall luncha med Lisbeth och efter det åka till bästaste Anki på Orust. Skall bli såå mysigt!

Sen ikväll får jag besök. ..Var ett tag sedan..såå.. det skall bli jättemysigt!!! Tänkte göra en god sallad och lite vin till det...mmm..blir nog bra!

Önskar er en underbar dag...och jag hoppas att ni har lika fantastiskt väder som jag har!!!
Hoppas ni kan vara ute och njuta.....och ta vara på dessa dagar!!!! Var rädda om er!!! Kram/Annika

3 kommentarer:

  1. Önskar dig en fin Fredag o en skön helg! kramiz Jessica

    SvaraRadera
  2. Ja denna ledigheten är efterlängtad :) Nu blir det inget jobb förens på onsdag igen!
    Tack snälla du! Jag och mamma ska göra tjejklasikern i år, så vi tränar för Tjejvättern på 10 mil med cykel nu. Sen ska jag försöka lära mig springa också till Lidingöloppet ;)

    Hoppas du får en bra dag med fint väder!

    Kram Amanda

    SvaraRadera
  3. Hoppas besöket i kväll blir bra...Ta väl vara på dej själv! vi ska få lite främmat här i byggdammet!! Kram Gunilla

    SvaraRadera

Är så glad och tacksam, att just DU, vill lämna en kommentar hos mej!!
Du skall veta att det värmer och jag blir så oerhört glad!!
Kram Annika