fredag 29 april 2011

Orust.....

Lunchat med Lisbeth..sen åkte jag vidare till Orust...har varit sol och lite moln.

Bästaste Anki mötte mej i Henån...och sedan åkte vi till en plats..mitt ute i ingenstans..haha...

Där bodde tidigare hennes farfar, men nu har dom det som lantställe.
Hennes föräldrar var också där...såå kul att träffa dom..var några år sedan. Vi satt ute på altanen i solen och värmen och fikade!
Ljuvligt...en lisa för själen!!!
Som vanligt har vi pratat...pratat och skrattat...haft en helt ljuvlig eftermiddag!
Tackar så mycket för den!!!








" Kork eken ".......



Nu skall jag fixa lite här hemma..!!!!

Önskar er alla en underbar fredagskväll!! Kramas lite extra..och säg till ngn hur mycket den betyder för dej!!! Kram/Annika

5 kommentarer:

  1. Hej gumman
    Men vilket mysigt ställe förstår att du njutit.
    Ha nu en härlig helg med mycke sol o värme.
    Kramen Anette

    SvaraRadera
  2. Halloj !

    Tack tack nu är vi hemma igen och firandet är avklarat.
    Ser inte fel ut att sitta under korkeken på Orust.
    Där var jag en gång när Prinsen spelade hockey och var där på sommarläger. Mysigt ställe :-)
    Ha en fin Valborg
    Kram Bittan

    SvaraRadera
  3. Ha en riktigt skön helg :O) Kram Katarina.

    SvaraRadera
  4. Så mysigt ställe! låter som en bra dag!

    Ha nu en skön helg!
    kram wivi

    SvaraRadera
  5. Hallojsan Annika!!

    Vilken härlig stuga påen underbar plats! Låter mysigt ,med att den ligger"mitt i ingenstans" tyst och skönt!!

    Ha en riktigt härlig Valborg nu!!

    Kramis Sanne!

    SvaraRadera

Är så glad och tacksam, att just DU, vill lämna en kommentar hos mej!!
Du skall veta att det värmer och jag blir så oerhört glad!!
Kram Annika