torsdag 28 april 2011

Härliga dag!

Såg inte ut att bli så fint väder i morse. Men blev underbart!!!

Varit hos bästaste Karin..bara njutit i solen..fikat och bara haft det bra...det är livskvalitet...

Visar ett par blommor som hon har i sin trädgård...













 Fick med mej några gullvivor hem...luktar ljuvligt...




Bästaste Anki från Gbg ringde idag. Hon var påväg till sommarstället på Orust...så hon undrade om jag vill komma dit i morgon...självklart vill jag det!

Idag har affärerna öppet till 22.00, så jag skall träffa Annika senare...tänkte ta ett glas vin på stan. Jättemysigt!!

Önskar er alla en fortsatt härlig torsdag och hoppas att solen skiner även på er! Kram/Annika

5 kommentarer:

  1. Härliga blomsterbilder .
    Ha de så trevligt i kväll o mys på .
    Kramar Anette

    SvaraRadera
  2. En sån där rabatt med kejsarkronor hade jag också förr. De blommorna luktar så illa så inte ens sorkarna vill åt dom. Speciellt inte lökarna, haha.
    Hoppas du har en bra kväll.
    Kram Elzie

    SvaraRadera
  3. Oj vilka fina blommor! Vad heter den röda? Du är omtyckt du,känner det på mej så många vänner som bryr sig om dej! Du är ju sån själv oxå har jag förstått! Ha en trevlig kväll då Gunilla

    SvaraRadera
  4. Åååå vilken dag !!!!Bara så mysigt.Vad fina blommor.Vad skoj med en kväll på stan en vanlig kväll.Ha en trevlig kväll vännen.Kram Rita ♥

    SvaraRadera
  5. Låter som en alldeles perfekt dag med vänner..

    Ha det skönt på orust!
    kram wivi

    SvaraRadera

Är så glad och tacksam, att just DU, vill lämna en kommentar hos mej!!
Du skall veta att det värmer och jag blir så oerhört glad!!
Kram Annika