torsdag 28 april 2011

Godmorgon.....

Idag har jag för omväxlings skull..ätit frukost i sängen. Var ett tag sedan..trots att det är bland det bästa sättet jag vet, att starta morgonen!

Ännu så länge en mulen dag...jag vill ha sol..njöt i fulla drag nu i påsk när det var sol och varmt!
Ännu en gång född och bor på fel plats i världen..skulle bo där det ständigt är varmt!

Idag tror jag på en lugn dag. Skall åka till bästaste Karin sen en sväng..är såå ljuvligt! Bara vara...

Skall nog boka resa till Stockholm åt Josefine och mej..idag. Skall bli såå kul att åka iväg med henne!!

Nu skall jag ta mej ännu en kopp kaffe..och bara njuta!

Önskar er alla en underbar torsdag! Var rädda om er.." Det finns bara en som du " Kram/Annika

2 kommentarer:

  1. Det låter som en härlig dag med finfin planering. Roligt med en "mor och dotter resa" och Stockholm är ju så vackert, speciellt vår o sommar.

    Ha det fint...KRAM Helena

    SvaraRadera
  2. Hej vännen!Stockholm nu är som bäst :) innan hög sommaren kommer, med massor av turister. Pausar lite mellan fönsterputs o matlagning :) må så gott o ha en fin dag! kramiz Jessica

    SvaraRadera

Är så glad och tacksam, att just DU, vill lämna en kommentar hos mej!!
Du skall veta att det värmer och jag blir så oerhört glad!!
Kram Annika