onsdag 27 april 2011

Godmiddag!!

Startad upp morgonen med en löptur...såg att det hade regnat...men tänkte..ger mej ut ändå. Kom några droppar..men inte så många, som tur var.
Gillar inte att springa i regn, men det lilla i morse gjorde ingenting!
Kändes faktiskt riktigt bra, både i ryggen och knät...så jag hoppas att det hade att göra med mina gamla skor!!!

Varit en mulen dag..annars..men just nu är det lite soldis..men blåser.

Efter löpningen kom bästaste Anki, med färska frallor så vi åt frukost tillsammans. Såå mysigt!

Tänk så lite det är som gör det...ens dag alltså...bara det här med att äta frukost ibland tillsammans med ngn..är livskvalitet!

Om en stund skall jag träffa Yo..får se om vi ses på stan eller om vi skall hitta på ngt!

Måste bara visa min blomma i köket....älskar dom!!!






Önskar er alla en fortsatt underbar onsdag! Tänk på...att göra det bästa av varje...dag!!! Kram/Annika

3 kommentarer:

  1. Det var hurtigt gjort att löpa sådär innan frukost! Visst är sån't livskvalite',härligt att höra folk som säger så tycker jag..jag har livskvalite här ute i stugan! Underbar blomma är det passionsblomma tro? Gissar lite...kramis Gunilla

    SvaraRadera
  2. Åh du Tack själv för trevliga kommentare hos mej! Ja tänk att jag kände på mej det med blomman. Har ju haft såna förr men va kul att se den...Kramis På dej vännen

    SvaraRadera
  3. Vad härligt att ut och springa innan frukost.Åååå vad mysigt att käka frulle med en vän surra lite mysa och ha skoj.Jisses vilken fin passionsblomma bara så himla vacker.Önskar dej en mysig dag vännen.Kram Rita ♥

    SvaraRadera

Är så glad och tacksam, att just DU, vill lämna en kommentar hos mej!!
Du skall veta att det värmer och jag blir så oerhört glad!!
Kram Annika