fredag 25 mars 2011

Fredags morgon.....

Godmorgon alla goda vänner!

Ser ut att bli ännu en vårdag! Solen skiner ibland och det ser inte ut att blåsa ngt speciellt idag. Men opps är bara +3c

Våffeldagen idag! Men här blir inga våfflor idag..tyvärr...har bestämt att det blir nästa vecka istället. Svårt att få till det med barn och respektive..när alla jobbar olika.

Idag blir en lugn dag tror jag....skall träffa Yo på hennes lunch sen...annars inget speciellt tror jag.
Skulle iof sig..hmm...måla balkongstolarna...får väl se...om lusten infinner sig..!!
Kanske även ta en löptur.....

Önskar er alla en underbar dag ,och var rädda om er!!! Kram/Annika

2 kommentarer:

  1. Hej Annika, nu har jag läst din blogg både på korssan å tvärssan å skrivit av recept som jag skall ge mig på!!! Jag får ju säga att jag skrattade ordentligt när jag såg den STORA svarta saken på din vägg (du förstår nog vad jag menar). Jag ser på din lista att du har lagt till mig , men du syns inte på mim blogg. Jag tycker att det vore är kul om du gör det ( du skall nog följa offentligt för att det skall funka ). Om du vill alltså. Ha en fin dag, stor kram, Annika

    SvaraRadera
  2. Ja i bland är det svårt att få till det! men våfflor smakar ju bra när som ;) Här blir det en sats om en stund! Ha nu en fin helg.. kramiz Jessica

    SvaraRadera

Är så glad och tacksam, att just DU, vill lämna en kommentar hos mej!!
Du skall veta att det värmer och jag blir så oerhört glad!!
Kram Annika