torsdag 24 mars 2011

Härliga dag.....

Ännu en underbar dag..trots blåsten....

Fikat på Lejas med nyfunna vännen Annika...träffades strax efter 11.00..gick från Lejas vid 13.30..otroligt. Såå trevligt.
Skulle träffat Carina men hon var sjuk. Krya på dej min vän!

Sen har jag träffat Josefine och Niklas en snabbis..även pratat lite med Yohanna och Lina.

Målat mitt balkongbord..hmmm ..var en del att måla kan jag säga...ser verkligen framemot och måla tre stolar också...el inte!!!





Blev iaf bättre......

Nu skall jag läsa lite bloggar...passar även på att tacka er för gulliga kommentarer!!!

Sen blir det en kopp kaffe...tv tittande med bl a " Halv åtta hos mej " samt " Ice road truckers " gillar verkligen det programmet!

Önskar er alla en lugn och fin torsdagskväll!  Ett gott råd.... "Behandla andra...som du själv vill bli behandlad"
Var rädda om er/varandra!!! Kram/Annika

1 kommentar:

  1. Hej!
    Det lät härligt - att ta en långfika med kompisen!
    Vit färg kan göra underverk - bordet blev jättefint. Kämpa på med stolarna:)
    Ha det gott
    Stor Kram Annelie ♥

    SvaraRadera

Är så glad och tacksam, att just DU, vill lämna en kommentar hos mej!!
Du skall veta att det värmer och jag blir så oerhört glad!!
Kram Annika