fredag 25 mars 2011

Gokväll!

Hade vissa funderingar på saker jag ev skulle göra idag...måla..springa....osv...Av detta blev det inget! Ha ha...
Finns sådant som är mycket roligare att göra!!!

Yo och jag var på Lejas och lunchade, sedan gick jag med henne till jobbet och hämtade min bok, som var inlämnad där.

Mr M kom dit och hämtade mej..så jag var med honom på lite ärenden. Jättemysigt!!!

Sen hem, ringde vårdcent...har med jämna mellanrum problem med mitt ena öra..och idag var det dags igen.
Så jag har varit där och spolat det. Inte det behagligaste..men är ju tvungen att göra detta.
Kan bli lite yr i skallen..men det gick bra idag! Skönt!!!

Nej nu mina vänner...skall jag fixa en kopp kaffe och en macka....sedan blir det " Let´s Dance ". Kan ju undra vem som vinner? Spelar mej...absolut ingen roll..men tror...att det blir Frank.

Ha en fortsatt underbar fredagskväll! Lev här och nu...och var rädda om er..och dom ni älskar!!!!
Kram/Annika

1 kommentar:

  1. Hallå, nu har du hoppat fram på min blogg så att du syns. Ha det fint! kram Annika

    SvaraRadera

Är så glad och tacksam, att just DU, vill lämna en kommentar hos mej!!
Du skall veta att det värmer och jag blir så oerhört glad!!
Kram Annika