torsdag 4 april 2024

Mars…4 års kalas…Sommardäck..Påsk..och April!!

 God förmiddag!

Nu är vi inne i början på april, och jag trodde att våren var påväg, men inte då! I förrgår fick vi massor av snö, som smälte lite igår, eftersom vi hade sol! Men nu har det börjat snöa igen, och vi skall tydligen få en hel del idag igen!

Det känns ju jättebra att jag för ett par veckor sedan bytte till sommardäck!!

Efter bytet åkte jag till Trollhättan och där var det fika hemma hos bästa S och A.



Alltid lika trevligt och gott!

Ja mars gick snabbt förbi tydligen, eftersom jag inte varit inne här!

Så vad har då hänt sedan sist? Jo mitt äldsta barnbarn har fyllt..


4 år!! Hur är det möjligt att det redan gått fyra år? Ja det gäller verkligen att hänga med!

Sedan har det varit påsk, och den var väldigt lugn. Långfredagen var min yngsta med familj och jag hos lilla mamna. Jag hade med påskmat och så åt och fikade vi där! Sen har det varit lite fika på bl a Torp.

Måste berätta lite om påsken förr!

När jag var liten var vi sällan i Småland vid påsk. Men jag fick ändå påskägg av mina morföräldrar, för se det kom alltid ett paket på posten…





Jag har sparat några av dom finaste!

Jag fick även en påskpresent i år, men då av min yngsta!


Alltid så mysigt att få en överraskning!

Ja då var det april och om ett par dagar fyller min yngsta dotter år! Hon hade lite bråttom till världen så hon kom 3 veckor för tidig! Då var det verkligen vår, vet att min mamma kom till BB med en stor bukett med snödroppar. 

Jag har haft lätta förlossningar, men däremot har jag blivit sövd efteråt med båda, eftersom min moderkaka inte har lossnat! Jag förlorade mycket blod med min första dotter, eftersom jag fick liggs länge innan beslut togs om narkos. Tack och lov förlorade jag inte lika mycket med min yngsta.
Ja det här var bara en parentes!

Jag har som ni säker vet, även fikat med goda vänner och jag har och har haft Loke en del!

Så här såg det ut i förrgår, och nu kommer det mer…



Jag vill ha vår!!


Önskar er alla en fortsatt fin dag! Var rädda om er och varandra!

Kram Annika



Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Är så glad och tacksam, att just DU, vill lämna en kommentar hos mej!!
Du skall veta att det värmer och jag blir så oerhört glad!!
Kram Annika