måndag 26 februari 2024

Snart ny månad…Ryggskott och Glasögon!!

 God förmiddag på er!

Måste bara börja med vädret, jag är så trött på denna vinter, känner att jag behöver sol!

Vi har haft bara ngn soldag, annars grått, regn och häromdagen blåste det storm! Idag är det vindstilla vilket är så skönt! Regn i all sin ära, men denna blåst är så jobbig!

Det var det om vädret!

Tänk nu är snart februari slut och vi går in i mars!

Vad har då hänt det senaste?

Det har varit Alla hjärtans dag..jag har fikat med goda vänner och igår var en så mysig dag!

På fm träffade jag min äldsta, och mitt äldsta barnbarn på Torp. Vi fikade och gick lite i affärer! Sen på em var min yngsta med familj på middag hos mig, så dagen var ljuvlig!

Bilderna kommer som vanligt inte i ordning!
Men visst är tulpaner vackra!


Alla ❤️ dag
För en vecka sedan var jag på kusten, och det vsr en så mysig dag! Denna gången bara vi fikade och åt middag, så jag gjorde ingenting hos lilla mamma!




Bilderna blev så små, vet inte varför!

Sen var det detta med glasögon igen! Ni som hängt med här ett tag, vet vilka problem jag haft!

Hur som helst, förra lördagen var jag på Smareyes och hämtade mina nya glasögon! Fungerar dom bra?? Nej såklart inte! Jag ser rätt bra med dom på tv och när jag kör bil, men på nära håll..inte bra! Skall tillbaka igen, på onsdag. Snart ger jag upp!

Så var det ryggskottet! Stod böjd förra söndagen skulle resa mig upp, gick det? Nej..

Aldrig varit med om ngt liknande! Försökte en stund och lyckadesbli lite rak, men gjorde så ont, och svårt att gå! Alltså ett ryggskott, som jag aldrig tidigare har haft! Tabletter tar jag inte, utan jag har smörjt med den vita tigerbalsamen och jag tror att den gjort susen. Jag är blir fortfarande så trött i ryggen, och känner lite på hö sida. Men kan gå rak, resa mig upp utan problem, så det får ta den tid det behöver!




Nu önskar jag er alla, en fortsatt fin dag, med dessa tulpaner!

Var rädda om er och varandra!

Kram Annika


Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Är så glad och tacksam, att just DU, vill lämna en kommentar hos mej!!
Du skall veta att det värmer och jag blir så oerhört glad!!
Kram Annika