måndag 3 oktober 2022

Oktober..och Höst!!

 God förmiddag!

Nu är det verkligen höst! Alla dessa vackra färger på löven, bara det kan ju göra mig glad! Sen vädret har väl varit så där, och i morse när vi gick ut, var världen så ”liten”…


Det var så fuktigt, håret och kläderna var blöta och Loke var våt, som om vi varit ute i regn!

Men kan ni tänka er! Nu skingras dimman och solen har börjat skina, så det blir nog en ljuvlig dag!

Dagarna går, och jag tänker att snart är det jul😄 Många vill inte höra talas om det, men för mig är det en högtid jag längtar till varje år!

Helgen har varit skön, började på fredagen med fika hos L, så mysigt och några timmar går då fort. 


Jag förundras varje gång jag träffar mina goda vänner, hur mycket vi alltid har att prata om! Men det är väl just det som gör den goda vänskapen!!!

Sen igår var jag med äldsta dottern med familj till IKEA. Vi fikade och sedan gick vi runt och tittade lite. Jag funderar ju på att byta köksbord igen, men vi får se hur det blir med det!

Då är det alltså måndag igen, och denna veckan blir det fika, som vanligt med goda vänner och till helgen blir det besök hos lilla mamma!

Så nu önskar jag er alla, en fin start på veckan och att ni kan njuta av era dagar!

Var rädda om er och varandra!!
Kram Annika


Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Är så glad och tacksam, att just DU, vill lämna en kommentar hos mej!!
Du skall veta att det värmer och jag blir så oerhört glad!!
Kram Annika