torsdag 29 september 2022

Min dag…,!!

 God eftermiddag denna näst sista dag i september!

Jag börjar väl med vädret, och det har ju varit sådär! Grått och regn! Just nu skiner solen och det blåser!

Jag har haft höstkänslor ett bra tag, så igår tog jag bort den sista stolen på balkongen. Lika kul som jag tycker det är att pynta på våren, lika kul tycker jag det är, att ta bort allt! 

Sen senast så har jag varit på Göksäter med A-L och även hunnit fylla år!


Blev bjuden på fika på Göksäter och fick även blommor av A-L. Så gulligt!

Min dag var lugn, blir väl så ju äldre man blir eller? Jag bjöd på fika, lite kakor och tårta och visst blev jsg uppvaktad.







Så visst är det kul att fylla år!! Jag älskar det!! 

Jag var hos lilla mamma i helgen, och vi tog en biltur i det grå vädret! Mamma rör sig ju bara i området där hon bor, så hon tycker ju att det är ljuvligt att komma ut lite!




Söndagen hade jag mina föttrar med familjer på middag! Några bilder blev det förstås inte 😄

Dagarna försvinner i ett huj och som ni vet har jag ju Loke en del. Mornarna när vi tar promenaden oavsett vädret, är så ljuvliga!




Sen som ni alla vet älskar jag att fika. Så i tisdags morse 08.30 träffade jag A-C på Coop Torp. Så kul att ses även om det blev snabbt, för sedan skulle dom dra hummertinorna. Blev bjuden på fika, och tänk så länge vi känt varandra! Träffades på skolan i Stockholm 1977!!

Efter att hon åkt träffade jag A-L och så blev det en fika till…

Så är det fredag i morgon igen..och snart är det jul 😄

Mina vänner nu skall jag strax gå ut med Loke, så jag önskar er alla en fortsatt fin dag!

Var rädda om er och varandra!!!

Kram Annika

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Är så glad och tacksam, att just DU, vill lämna en kommentar hos mej!!
Du skall veta att det värmer och jag blir så oerhört glad!!
Kram Annika