lördag 17 september 2022

Höstkänsla..!!!



 God förmiddag!

Hösten närmar sig med stormsteg, och nu börjar löven skifta i lite murrigare färger!


Tänk så fantastiskt det ändå är med dessa årstider, och jag tycker om alla! Kanske mest hösten och då denna månaden, eftersom att jag fyller år!

Ja kan ni tänka er då är snart september slut, och vi går med stormsteg mor jul!!!

Jag har givetvis fikat, och det var så kul nu i veckan för då träffade jag min gamla lekkamrat! Så då sågs vi på stan och..

Alltid så mysigt att ses!

Jag har väntat på en kallelse till…

Så i onsdags var det dags. Men innan det besöket var jag hemma hos bästa S och fikade. Tänk så många år vi har känt varandra och följts åt, både i med och motgång. Det är så vädefullt med dessa vänner!!

Sen var det dags för Näl…

Anledningen till ortopedi besöket var ställningstagande till ev operation av mitt lillfinger. Men efter att min läkare samt en annan läkare konfererat, så tyckte dom inte att jag skulle opereras.

Det beror på att jag har så mycket artros i mina fingrar, och om dom skulle operera, så när gipset kommer på så sätts långfinger, ringfinger och lillfinger ihop. När gipset sedan tas bort efter några veckor, så kan…inte bara lillfingret vara stelt, utan även de andra fingrarna!!!

Vad som däremot togs upp var min ena höft, och den tyckte läkaren att jag skulle operera inom ett halvår…

Det är verkligen någonting  jag måste fundera på!!! För det är ju inte ”bara” operationen, är lång konvalescens och jag kan inte bo hemma under tiden, eftersom jag bor 3 trappor upp, utan hiss.

Så ja..jag funderar!!

Igår hade jag lite ärenden att fixa, men innan blev det …

Lite frukost på IKEA. 10:- det kan man inte klaga på!

Men nu önskar jag er alla en fantastisk lördag och helg! 

För min del är jag här…

och när jag är klar här blir det dom ärendena jag inte gjorde igår!

Var rädda om er och varandra!!

Kram Annika







Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Är så glad och tacksam, att just DU, vill lämna en kommentar hos mej!!
Du skall veta att det värmer och jag blir så oerhört glad!!
Kram Annika